2011. január 12., szerda

Bácskai Judit: Hogyan éltem túl a Karib-tengert?


Bácskai Judit: Hogyan éltem túl a Karib-tengert?



Egy leárazáson vettem potom pénzért a könyvet.Túl sok jót nem vártam tőle.
A borítója sem igazán tetszett,az igazat megvallva.

Judit a fejébe vette, hogy a Karib-tengeren kezd új életet. Egy vakítóan fehér luxushajó, a Tropical Adventure fedélzetén fog dolgozni... ..."dörög az ég, hajladoznak a pálmák, fürdőruhában ülünk az esőverte homokban. Nézem a tengert, és most először nem kezdek el tájolni, hogy merre van Magyarország. Csak nézem a vetődő hullámokat, átázva, nedvesen. Kelvin mellettem ül, meleg teste hozzám dől, ahányszor megugrik a csónak..."

Idegesítő volt hogy néhol ugrált jelenben, majd a múltban.De nagyon jól leírja egy hajós munka minden előnyét,hátrányát.Judit a hajón munkáról munkára vándorol és így bemutat szinte mindent a hajó életéről.Természetesen elmaradhatatlan a szerelem és barátságok kialakulása.Az életében sosem fejezett be semmit,legyen az munka,hobby,de most végre nagy nehézségek árán sikerül neki és végig csinálja a fél évet a hajón.

Könnyed,szórakoztató,néhol humoros is.

Ulpius kiadó:
http://www.ulpiushaz.hu/newsite/

312 oldal
saját példány

10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék