2011. január 18., kedd

Alex Garland:A part


Alex Garland:A part


Már a film is rengeteg gondolatot ébresztett bennem
(na nem csak DiCaprio miatt).
Ezért szerettem volna elolvasni,hátha a könyv több dolgot megmagyaráz. De végül a könyv még több kérdést hozott fel bennem.

Richard a fiatal srác Thaiföldre érkezik.
A mellette lakó idegen másnapra meghal.Ám előtte a Partról beszél és egy térképet hagy hátra neki.
Richard megismerkedik egy francia szerelmespárral is és együtt vágnak neki a titokzatos partnak.
Sok viszontagságon mennek keresztül,de végül megtalálják a lenyűgöző,érintetlen ,buja partot.
Megismerkednek az ott élő emberekkel és bekapcsolódnak a csapatba.

Amik nekem zavarosak voltak,azok Richard álmában és később ébren is megjelenő halottal való beszélgetései.
Nem értettem a társaságot,hogyha már megtalálták Richardék is a partot,miért nem fért még el a könyv végén érkező pár ember?
Miért nem vettek tudomást a sziget árnyoldalairól is?
Nem vették észre hogy a szigeten is úgy élik hétköznapjaikat mintha otthon lennének.Minden nap munka,evés és alvás,némi szórakozással.
A svéd fiúk tragédiáját is úgy kezelték mintha nem lenne fontos!
A végén meg teljesen megdöbbentem amikor a halottakat és később Richardot is elintézték.

El tudnám képzelni az életem egy ilyen szigeten,de csak azzal a tudattal,hogy bármikor elmehetek ha úgy tartja kedvem.

A könyv borítójára én egy zép tengerpartot raktam volna ki.
Park kiadó:
http://www.parkkiado.hu/

375 oldal
könyvtári
10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék