2011. január 19., szerda

Joanne Harris:Ötnegyed narancs


Joanne Harris:Ötnegyed narancs

Egy különleges könyv.Egy gyermekkor és élettörténet,szomorúsággal,csalódással,barátsággal,a családdal és vegyítve receptekkel.
Mikor kezembe fogtam a könyvet,kicsit megijedtem a fülszövegétől.Végül mégis kellemesen csalódtam.
A borítója is szép,igényes munka.Egyre jobban számít nekem,hogy a könyv borítója megfogjon.

Les Laveuses apró falu a Loire mentén.Ide kalauzol minket a főszereplő Framboise,mikor újra vissza tér a helyszínre.Elmeséli a jelenkor és a múlt történéseit.Elmeséli bonyolult kapcsolatát édesanyjával.Bepillantást nyerhetünk gyermekkorába.Megtudhatjuk miért kellett elmenekülniük a faluból.
Miért tér vissza titkolva kilétét,hogyan nyit egy vendéglőt,ami sikeres lesz különleges ételei miatt.
Édesanyjától örökölt könyve sok jót,de szomorúságot,félelmet és bosszúságot is hoz neki.
A történet nem szoros időrendet követ,hanem hol a múltban,hol a jelenben vagyunk,de ez nem zavaró.Pedig nem szoktam szeretni az ugrálós történeteket.
Ez mégis megfogott.Remélem lesz alkalmam még olvasni az írónőtől.

A könyv izgalmas,fordulatos,érdekes.sok jó kis recept tarkítja a történetet.Éreztem az illatokat,ízeket is olvasás közben,nem csak a történetet láttam.

Ulpius:
http://www.ulpiushaz.hu/newsite/
könyvtári
10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék