2011. január 18., kedd

Lisa Jane Smith:Vámpírnaplók 3-Tombolás


Lisa Jane Smith:Vámpírnaplók 3-Tombolás

Immár ez a harmadik része a sorozatnak.
Nehéz helyzetben vagyok,mert nem lehet úgy írni a könyvről,hogy ne áruljak el nagy titkokat .

Ismét egy izgalmas részen vagyok túl.Talán az eddigi részek közül ez volt a legizgalmasabb,igaz néhol az író túlzásokba esett szerintem.
A végén megint van egy hatalmas csattanó,amit nem várnánk.
Vajon az írónő mivel kápráztat el ismét?
Mindenképpen el fogom olvasni a következő részt is,mert a film után a könyvbe is bele szerettem.:)
És kiderült,hogy lesz még része a könyvnek,nem négy részes csak.Aminek én nagyon örülök.

Aki nem szeret előre tudni dolgokat,kérem ne olvassa tovább!


Elena megváltozik,mikor magához tér.Más,mint volt.
Damont próbálja megvédeni a két fivér harcában.
De meddig tart ez? Most már Damon szerelme marad?
Mi az a fenyegetés,amit mindhárman éreznek?Mi vagy ki az a sötét erő ,ami ellenük és a város ellen dolgozik?Sikerül hárman szövetséget kötniük a jó ügyében,minden sérelmet félre téve?
Elena hogy viseli az új helyzetet?
És barátai?Kit választ végül?
Damon elárulja a szövetséget?

A borítóját nem is fényezném.szuper és kész!


Könyvmolyképző:
http://www.konyvmolykepzo.hu/

200 oldal
saját
10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék