2011. január 19., szerda

Melissa Marr:Veszélyes játékok


Melissa Marr:Veszélyes játékok
Rengeteget hallottam már a könyvről,fel is keltette a kíváncsiságomat.
Lehet túl nagy elvárásokkal kezdtem el olvasni,eleinte csalódás volt.Más,jobbat vártam.
Azután elkezdtem élvezni.
Az írónő egy csodás új világot hozott létre.Lassan adagolta a történéseket,a világ felépítését.
Érdekes hogy a tündéreik itt inkább gonoszak,néha veszélyesek,nem pedig tündi-bündi, apró lények.
Köztünk járnak,néha emberi alakban.Megszerzik amit akarnak,még ha az egy halandó is.

Aslinn 17 éves,a tündérlátás képességével született.Az elején még nem lehet tudni miért.
Nagymamája nagyon félti,szigorú korlátok közé van szorítva.
A tündérlátás veszélyes,fárasztó,bosszantó dolog.
Több szigorú szabály is van:
Egyes számú szabály: Soha ne hívd fel magadra a figyelmüket!
Kettes számú szabály: Ne beszélj a láthatatlan tündérekkel!
Hármas számú szabály: Ne bámuld a láthatatlan tündéreket!

Aslinn megszegi egy véletlen folytán az összes szabályt,amikor Keenan,egy tündérfiú megszólítja és a nyomába szegődik emberi alakban.Továbbá egy lány a farkasával is folyton körülötte van,egy ízben megmenti az életét pár erőszakoskodó embertől is.
Vajon mit akarhatnak tőle?
Próbálja kideríteni a lány és barátja Seth,aki hisz neki és próbálja védelmezni a lányt.Szerelem szövődik közöttük,ami lassan bontakozik ki,ám egyre erősebb.
Kiderül hogy a lány és szerelme egy veszélyes tündérjátszma közepébe csöppen,aminek a kimenetelét ők döntik el,de mindenképpen csak veszíthetnek.

Az írónő zseniálisan leírja egy-egy tündér kinézetét,jellemét.
Magam előtt láttam az összes szereplőt.
A könyv második részét is a polcomon szeretném tudni.
Úgy tudom hamarosan film is készül belőle.

Egyes szereplőket már el is képzeltem:
Aslinn-Ashley Greene vagy Patricia Velasquez
Seth-Paul Wesley vagy James Franco
Keenan-Rayen Phillippe vagy Robert Pattison
Beira-Chaterine Zeta Jones vagy Ellen Pompeo,Anne Hathaway
Donnia-Nina Dobrev vagy Nicole Scherzinger

A borító nagyon szépséges!:)

Besorolásánál bajban vagyok.Talán ifjúsági könyv,de én is élveztem nagyon az olvasását.
Kelly kiadó:
http://kellykiado.hu/


10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék