2011. január 19., szerda

Maeve Binchy:Dublini vacsorák


Maeve Binchy:Dublini vacsorák

Dublin,Quentins étterem,finom ételek,jó barátok,különböző életsorsok amik találkoznak,egy kis szerelem,majd egy kis krimi,Ella Brady,Patrick és Brenda Brennen.
Röviden így jellemezném a könyvet.

A könyv nagyon szövevényes,rengeteg ember életébe bepillantást nyerhetünk,akik az étteremben vagy az étteremnek dolgoznak,oda járnak rendszeresen vacsorázni vagy különleges alkalomkor,továbbá a tulajdonosok és barátaik élete is bele íródott.
Ella az egyik főszereplő,aki szerelmes lesz egy nős pasiba,míg végül hatalmasan csalódik benne,szerelmükbe,még az élete is veszélybe kerül.
Leírja a könyv hogyan jött létre az étterem,kik azok akik létrehozták és megteremtették a személyiségét,varázsát a helynek.Hogyan vezeti Patrick és Brenda a helyet,gyermekükként szeretve.És hogyan segítenek apró dolgokban mások életének szebbé tételében.

Szövevényes a könyv.Volt hogy elvesztem az emberek sokaságában,de ismét vissza találtam.A közepén nem értettem miért van erre szükség,de a végén megértettem.

Amit a könyv ellen felhozhatnék az csakis Ella személye.
Dühített és kiborított naivsága,butasága.
A befejezés is fura volt,szerintem nem illett a könyvhöz.

Ennek ellenére egy nagyszerű könyv.Érdekes,lüktető,folytonos,sodró lendületű.

A borítója szép,színes,figyelemfelkeltő.Biztosan már csak azért is levenném a polcról.

Alexandra kiadó

416 oldal
könyvtári

10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék