2011. január 19., szerda

Frank Júlia:Halak-vadak


Frank Júlia:Halak-vadak


Nem írtam még szakácskönyvhöz ajánlót.
Az igazat megvallva ritkán is használok szakácskönyvet a főzéshez.
Frank Júlia könyvet még ritkábban vettem kézbe.
De ezúttal kivételt tettem.

Vad és hal ételek elkészítését eddig ritkán vállaltam.De jön a karácsony és a megszokott halászlé mellé szerettem volna valami különlegeset.
És találtam is.Jobbnál-jobb hal receptek vannak a könyvben.Hagyományostól a nem mindennapiig.
Ezentúl minden héten legalább egyszer halat fogunk enni.

A könyv könnyen használható,nem fognak a sok használattól kiesni az oldalak,mint anyukám oly gyakran használt szakácskönyveinek.Ugyanis nem befűzött,hanem kapcsos.
Szebbnél-szebb és gusztusos képek tarkítják a recepteket.

Ajánlom azoknak a nőknek,akik ritkán készítenek halat vagy vadat!Mindkettő rendkívül egészséges étel,mi mégis mellőzük az ételeink sorából őket!

Nagyon szépen köszönöm a Corvina kiadónak a könyvet!

Corvina kiadó:
http://www.corvinakiado.hu/
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék