2011. január 19., szerda

Fejős Éva:Hotel Bali


Fejős Éva:Hotel Bali

Négy fiatal barátnő:Judit,Szilvi,Gabi és Dóra.Elválaszthatatlannak hitték magukat.
Míg nem egy este váratlan és tragikus fordulatot hozott.
Elköltöznek még az országból is.De van egy fogadalmuk.17 év után újra a kedvenc parkjukban találkoznak.
Dóra Balin él,a földi paradicsomban,de mégsem boldog.
Szilvi regényt ír,nem biztos élete szerelmében és tovább bonyolódik a dolog.
Gabi szerelmes lesz,de választottját nem nézi jó szemmel az unokaöccse,aki a családja.
Judit házasságával bajok vannak.
Mindegyik rossz dolog össze függ azzal a 17 évvel ezelőtti éjszakával.A lányok találkoznak végül a megbeszélt időpontban,csak Judit nem megy el.

Innen kezd el érdekes lenni a könyv.Az eleje számomra unalmas és hosszú volt.A közepétől kezdett el tetszeni a könyv,amikor jött egy kis csavar a történetben.
Nagyon haragudtam végig Juditra.,hogyan tehette ez barátaival.Megértem az okát,de ilyen áron nem kellett volna a szerelem.Becsapni és tönkre tenni négy életet!
A vége sem volt számomra megfelelő.Bár a könyvnek van következő része is.
Már csak azért is el fogom olvasni,hogy mi lesz a négy barátnővel.
Kibékülnek valaha?
Megbünteti az élet Juditot?
A lányok megtalálják a boldogságot véglegesen?

Ulpius ház:
http://www.ulpiushaz.hu/newsite/
könyvtári
10/6

2 megjegyzés:

  1. Én is nem rég olvastam, hát nekem nagyon nem tetszett, olyan semmilyen a stílusa és a jellemek nekem összemosódnak. Viszont mivel bennem maradt egy kis feszültség, én is el fogom olvasni a következőt, mert úgy az igazi ha a dolgok a helyükre kerülnek:)

    VálaszTörlés
  2. Azóta sem olvastam tőle semmit.Mondjuk csak könyvtári volt.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék