2011. január 25., kedd

Nora Roberts:Kék füst


Nora Roberts:Kék füst



A gyermek Reena Hale életét megváltoztatja a családi pizzéria leégése.
Ám nem is gondolná,hogy ő miatta történt ez meg.
Elhatározza hogy tűzvizsgáló nyomozó lesz.
Életét végig elkíséri a tűz .Változtatja,alakítja.
Ám van még valami,amit nem vesz észre.
Több tragédia,"baleset" is tarkítja életét,aminek nem tulajdonit nagy jelentőséget,pedig hozzá kapcsolódik mind közvetve.
Ám mikor fenyegető üzenetet kap,megváltozik minden.
Míg Reena attól a pillanattól kezdve, hogy belenéz a tűzbe, s megpillantja annak szépségét és pusztító erejét minden erejével azon fáradozik hogy megértse és elfojtsa,addig van valaki aki nem legyőzni akarja a tüzet, hanem megszállottan uralni, birtokolni, felhasználni szörnyű terveihez.
Reena nagy veszélyben van és a közeli barátai,rokonai is.
Vajon sikerül kideríteni ki az őrült?
Ki lesz a következő áldozata a gyújtogatónak?

A könyv izgalmas,néhol pedig lassú vontatott.
Váltakoznak a jó és a rossz részek benne.Nagyon elnyújtott .
Viszont amikor pörögnek az események(mondjuk a végénél),akkor nagyon izgalmas.
Ha a végét olvastam volna csak,akkor magasabb pontot kapott volna..

Nem értettem a főszereplő miért nem veszi észre a nyilvánvalót,miért nem tudja ki lehet a gyújtogató.Nekem az első perctől kezdve világos volt.
Ráadásul rendőr létére nagyon nyámnyila sokszor,felelőtlen.

Kedvenc szereplőm, a szerelme Bo.Humora és kedvessége,kitartása levett a lábomról.
Reenáról nem tudom mit gondoljak.Néhol erős,néhol viszont olyan gyenge mint egy kiscica.Naiv és borzalmasan felelőtlen.

Imádtam a nagy olaszos családi mentalistást,ahogy Reena édesanyja irányít mindent.a szeretetteljes légkört,összetartásukat.

Nora Roberts e könyv olyan jó közepes szerintem.Olvastam sokkal rosszabbat is tőle,de jobbat is.

Gabó kiadó:
http://www.gabo.hu/

557 oldal
könyvtári
10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék