2011. július 2., szombat

Fél éves záró

Fél éves záró

Ismét eltelt egy fél év.Igyekeztem sokat olvasni és változatosan.
Sok recenziós példányt kaptam,ezúton is köszönöm a kiadóknak.
Igyekeztem azokat is úgy össze válogatni,hogy biztos nekem való legyen a könyv és amúgy is megvettem volna vagy kihoztam volna a könyvtárból.
A könyvtári könyvek kicsit háttérbe szorultak a sok recenzió között,de azok is voltak szép számmal.
Próbáltam minden könyvről írni a blogban és lehetőség szerint minél több könyvet nem félbe hagyni.De sajnos ebben a félévben is kifogtam pár olyan könyvet,ami kész kínszenvedés volt és végül nem fejeztem be.
Egyre aktívabb vagyok a moly.hu-n is.Sok jó kis megmozdulás,eseményhez csatlakoztam.
Többek között Az Éjvilág című könyv népszerűsítéséhez,hogy kiadják a következő részt is.
Ezután a hétfőn kezdődő Olvasás 7 hete című megmozduláshoz,ahol az olvasást népszerűsítjük.
Legvégül pedig Sansa és FFG molyok Firkálsz?Mutasd mit?Kezdeményezéséhez,ahol a még ki nem adott magyar műveket fogják a blogerek és blogerinák elolvasni,felhívva rájuk a kiadókat.
Én az Árnyalatokkal fogom kezdeni.


Szóval az adatok erről a fél évről:

59 könyvet kezdtem el,amiből 6-t nem fejeztem be valamilyen oknál fogva.

Sok kedvencet avattam ismét.
Ezek a 9 vagy 10 pontos olvasmányaim:
Vavyan Fable :Sárkánykönny,Habospite
Suzanne Collins:Éhezők viadala
Stace O 'Brien:Wesley,kedvesem
Tea Stilton:Jéghercegnő
Richelle Mead:Vámpírakadémia 5
Patricia Briggs:Megszólít a hold
Ken Folett:Titánok bukása
Frédérick Leboyer:Gyengéd szülés
Elisabetta Gnone:Fairy oak
Diana Gabaldon:Outlander
Carrie Ryan:Kezek és fogak erdeje
Cassandra Clare:Csontváros
Baráth Katalin:Türkizkék hegedű
Brunonia Barry:Csipkeolvasó
Barbara Wood:Az utolsó sámán
Benina:Bíborhajú

Amiket idén nem fejeztem be:
Antonia Fraser:A Napkirály és a hölgyek
Garlóczy Márton:Váróterem
Láng György:Primavera
Monica Ali:A muszlim asszony
Tom Wolfe:Kandírozott mandarinzselészínű áramvonal
Toni Morrison:Szerelem

Ezek mellett több jó és kevésbé jó könyvet sikerült elolvasnom.

Igyekszem haladni a recenziókkal,a könyvtári könyvekkel,Firkálsz-os könyvekkel és a saját felhalmozott könyveimmel is.
Amit nem mertem össze számolni az az,hogy mennyit költöttem könyvekre.Jobb ha nem is tudom.Bár büszke vagyok magamra,júniusban nem vettem egy darabot sem.Jó nagy önuralom kellett hozzá.

Meghaladtuk az 5000 látogatót is,aminek szívből örülök.
Remélem sok ötletet tudok adni azoknak,akik nem tudják mit olvassanak hirtelen.
És továbbra is várom a javaslatokat,hozzászólókat és minden ide tévedőt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék