2015. november 26., csütörtök

Egy új hóbort


Engem is utolért a felnőtt színező őrület. Már régóta vágyakozva néztem a szebbnél szebb, viccesebbnél viccesebb felnőtt színezőket. 
Majd férj meglepett szülinapomra vele, igaz eléggé sanda szemmel és kétes hozzáállással..
-De ugye nem fogod mutogatni mindenkinek? Olyan izé dolog.

Tényleg gyerekes dolog?
Szerintem jó stressz levezető. Jó elfoglaltság. Megmosolyogtató, az biztos. De nem érdekel. Remélem mást is megfertőzök vele. Hideg, unalmas, sötét téli estéken feldobja mindenki napját a színezés és a sok szín...

Kicsit félve és lánykám kevés színesével kezdtem bele. De rákaptam az ízére. 
Lehet napi, közös program kislányaimmal. Ők színezik az ő színezőiket, én meg a sajátom. 
Lehet baráti kerekasztal-beszélgetés közepette is színezgetni, ugyan olyan jól megy közben a kommunikáció. Esténként, fáradt aggyal, kikapcsolódásnak, levezetőnek is.vagy ha unatkoznék(ami lehetetlenség a köbön mostanság).
A ceruza, filc és egyéb eszközkészletünk is egyre bővül.
Továbbá a Partvonal kiadó jóvoltából egy szépséges baglyos színező tulajdonosa is lettem. 
Mondtam már, hogy én vagyok az igazán jó sztereotip olvasó. 
Baglyok, éjjeli fent maradások, könyvek...

Szóval hajrá, színezésre fel!

Baglyos színezéseim:



Itt megvásárolható: http://partvonal.hu/kreativ-kikoto

És az ajándékba kapott színező





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék