2012. december 1., szombat

Ellen Schreibe: Vámpírcsókok



Valami nagy durranásra vártam.
Hisz ígéretes volt a fülszövege, a témaválasztás és a borító is.
Ezért a nagy csalódás.
Nemhogy robbant volna, de még a füstje is kevés volt a könyvnek.

Egy ifjúsági könyv,de abból is a legegyszerűbb nyelveztű.
A történet nem valami nagy szám, semmi érdekfeszítő, semmi izgalom.
A szereplők nem túl életszerűek vagy megszerethetőek, nagyon sablonosak.
A humor az egyetlen, ami viszont jó volt benne.

Megfordult a fejemben a könyv olvasása közben, hogy ez egy vámpírparódia lenne?
Vagy csak egy gyorsan összehozott könyv?
Esetleg én teltem be az ilyen jellegű könyvekkel?

Legjobb jeleneteket Trevor (a negatív hős, szerintem inkább kiscica) és Raven a főszereplőnk közötti veszekedések, szócsaták jelentették.

Raven egy most divatos gótikus szenvedő lány fekete lakkal és rúzzsal.
Életszerű,és most oly divatos, de pont ezt az életutáló embertípust nem kedvelem.
Nem tudtam megszeretni a nyafogásával sajna.
Olyanok miatt hisztizik, hogy a falnak tudtam volna menni.
Mi is ilyen elkényeztetett tinik voltunk állhisztikkel, vagy ez is eléggé sarkalatosra sikerült a könyvben?

A titokzatos idegenről nem tudunk meg semmit.
Milyen vámpír az, aki megijed egy kissráctól?
Vicc kategória. Nem nevezném negatív karakternek vagy hősnek sem.

Úgy gondolom erről a könyvről egyszerűen nem tudok többet írni, lehetetlen.

És folytatása is lesz?
Atya ég, vajon mit tudnak ebből még kihozni?
Mindenesetre én , a nagy vámpírmániás ki fogom hagyni, úgy gondolom.

Nem az volt a bajom vele hogy ifjúsági könyv, mert tömkelegével olvasom őket és tetszeni is szoktak.
Hanem magával ezzel a könyvel nem voltam kibékülve.
Még jó, hogy kölcsön kaptam egy kedves molyos társamtól.
Mert verném a fejem a falba, ha megvettem volna az amúgyis szűkös keretből.

történet:10/6
helyszín:10/8
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/5
érzelmek, romantika:10/7
a könyv hangulata:10/6
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
 humor: 10/8
a borító :10/9
fülszöveg:10/8
misztikum: 10/ 8

202 oldal
kölcsön könyv
Könyvmolyképző
Fordította: Robin Edina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék