2012. január 2., hétfő

Laurell K. Hamilton:Fagyos érintés


Laurell K. Hamilton:Fagyos érintés

Nagy várakozással néztem e könyv elé.
Ráadásul a borítója csodaszép lett!

Olvastam már Hamiltontól és tudom hogy tömény szex egy csipetnyi izgalommal.
Ez a könyv mégis kicsit csalódás volt számomra.
A leírások,a gyönyörű hasonlatok,a karakterek nagyon jók,de valami nekem hiányzott a könyvből.
Az eleje kifejezetten unalmas volt,több oldalon keresztül nem történt semmi.Majd végre beindult a történet lassan csordogálva.
Valószínűleg én vagyok a hibás.Ugyanis az előző részeket nem olvastam,csak sejtettem hogy mit fogok kapni.
Az előzmények ismeretében talán izgalmasabbnak,érthetőbbnek tűnne a könyv.
Így csak romantika,szerelem és izzás a könyv,kevés történettel.
Maga a világ nagyon jól fel van építve,az nagyon tetszett.
Marry szimpatikus karakter,ahogy próbál mindenkit szeretni és mindenkinek megfelelni.
Pár pasasa is tetszett,bár jó lenne pár kép is a könyvbe,biztos feldobná még a történetet.:)
Nagyon érzékletes,izzó a történet.Ez adja csak el számomra a könyvet.
De ígérem nektek hogy elolvasom az előzményeket is,hogy objektívebb képet kapjak a sorozatról.

Spoiler
Nem szeretnék lelőni egy fontos eseményt,de nekem Taranis amit csinált/vagy nem csinált kicsit gyomorforgató volt.

A történetről:
Ismertek jól. A nevem Meredith Gentry, hercegnő és a faerie trón várományosa, korábban magánnyomozó a halandók világában. Hogy királynővé koronázzanak, folytatnom kell a királyi vérvonalat: utódot kell a világra hoznom. Ha kudarcot vallok, nagynéném, Andais királynő a faerie trónjára segítheti a fiát, az őrült Cel herceget. Engem pedig könnyedén eltesz láb alól.
Hűséges őrök vesznek körül, akik megvédenek, szeretnek, és ha kell, az ágyamba bújnak. De minden próbálkozás ellenére elkerül a gyermekáldás. A gonosz királynő és bizalmasai ellenem szövetkeztek, így testőreimmel visszatértünk Los Angelesbe, remélve, hogy el tudtunk menekülni az udvari intrikák egyre gyülekező árnyai elől.
De még száműzetésben sem lehet kicsúszni a sötét szándékkal közeledők markából. Most Taranis király, a faerie Seelie Udvarának hatalmas uralkodója halandók segítségével próbálja meg kézre keríteni testőreimet. De én tudom, hogy támadásának valódi célpontja én vagyok. Megpróbált megölni, amikor gyermek voltam. És most attól tartok, szándékai ennél is rettenetesebbek.

Köszönöm a könyvet az Agave kiadónak!

Agave kiadó:
http://www.agavebolt.com/
saját,recenziós
272 oldal
egyenlőre 10/6(de ez még változhat,ha elolvastam az előzményeket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék