2012. január 28., szombat

B.M.Grapes:Jóslatok hálójában


B.M.Grapes:Jóslatok hálójában

A könyv és én?
Egy gyönyörű dedikált példánnyal gazdagítottam a könyvtáramat az író jóvoltából.
Már ezért egy nagy kincs.
A másik amiért imádom,az a borítója.Szerintem a könyvtáram egyik legszebb,ha nem a legszebb darabja.
Rengeteg könyv vár a polcomon a sorára,de nem bírtam kivárni és ennek kezdtem neki,miután megkaptam olvasni az első fejezetet,ami felcsigázott.
Sőt az ajánlóm még a könyv hátulján is ott van.:)

Na szóval egy jó kis misztikus,fiataloknak szóló romantikus könyv.
Kis?Hát a méreteit tekintve jó kis vaskos darab,de nem feltűnő az olvasásánál,mert csak úgy peregtek és fogytak el a lapok.
Bár egy kézzel elég nehéz volt olvasni,tekintve hogy a másik kezemben a babát tartottam,aki rajtam aludt többnyire a mostani nyűgös időszaka miatt.

Plusz pont jár azért,hogy végre nem vámpíros-vérfarkasos,hanem egy kicsit más.
Sokat nem akarok a tartalomról elárulni,remélem sikerül spoiler mentesen írnom róla,bár nagyon nehéz.
Misztikus kellőképpen.A könyv világa magával ragad.Nagyon tetszik ahogy felépíti az írónő a szokásos unalmas kisvárost,ahol mindenki mindent tud hamarosan.
Aztán az unalmas városból egyszerre egy kis misztikus világ lesz a szereplők által.
A szereplők jók.Van félénk,igazi intrikus,okos tojás,nyomulós,mint egy hétköznapi iskolába.Ilyenkor szívesen lennék ismét iskolás.

Kapunk kellőképpen romantikát,talán a fiú olvasókat ez kicsit el is rettenti.
Sok a szerelmi szál,de hiszen igazi tinikről van szó.
Van benne felszínes és igazi érzelmes szerelem is.

Amit talán felhoznék negatívumként az az,hogy nagyon lassan kezd beindulni a történet.
Már azon voltam hogy félre teszem és valami pörgősebb könyvet választok,mert arra vágyom,de aztán beindul.És rohamléptekkel halad.
Sőt elképesztőbbnél elképesztőbb balesetek sorozatával tarkállik a történet.
Ami még kicsit zavart hogy a borzalmas baleseteket is annyira gyorsan átlépi a főszereplőnk,pedig van bőven benne.

Az egyik résznél nagyon haragudtam az írónőre(neki majd elárulom miért:)),meg akit érdekel esetleg annak privátba leírom,mer szerintem nagyon spoileres.
De ez az én egyéni érzékenységem.

A gonoszunkat csak sejteni lehetett,hogy ki,mert nagyon jól meg lett írva a történet.
De nem csak a személye rejtély hanem a tettei is és a mozgató rugója is.Na meg az hogy vajon milyen misztikus lény?
Jól meg is lepődtem a végére.

Egy kicsit nyomozunk is,mintha mi is a történet szereplői lennénk,ami szerintem ügyes megoldás.Sokat gondolkoztam melyik jóslat kire értendő és hogyan.


Kedvenc szereplőm a tanárnő lett a kutyusával,nem a szokásos főszereplőnk vagy a szerelme.
Az ő reakciók,tetteik annyira nem fogtak meg.Talán hiányzott az érzelmek mélyebb árnyalása kicsit.

A könyv nyelvezete,párbeszédei érthetőek,nem zavarosak mint egyes ifjúsági könyvben.
Sőt.Néha hangosan felnevettem egy-egy érdekesebb megfogalmazáson.
Például:
"Jess megadta neki az utolsó kenetet, majd két harapással eltüntette a szendvicset."

A befejezés nagyon rejtélyesre sikerült,úgyhogy szerintem reménykedhetünk újabb részben is.

Az könyvet köszönöm a Könyvmolyképzőnek és az aláírást az írónőnek!:)

A tartalomról:
Egy nap a Hot Hill-i középiskola faliújságjára valaki kifüggeszt egy Mai hírek feliratú lapot, melyről rövidesen kiderül, hogy nem a múltban megtörténteket meséli el, hanem a jövőre vonatkozó jövendöléseket tartalmazza. Hamarosan bebizonyosodik, hogy megjósolt események sorra bekövetkeznek. Három lány a rejtélyes jóslatok nyomába indul. Megpróbálják kinyomozni, ki írja a jövendöléseket, mi az író célja velük és ki a titokzatos JJ. Azok azonban, akik mélyen beleássák magukat a nyomozásba, életveszélynek teszik ki magukat.

Könyvmolyképző kiadó:
http://www.konyvmolykepzo.hu/
saját,recenziós
534 oldal
10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék