2017. február 28., kedd

Nagy tervek!



Hát igen. (Annak ellenére, hogy mondatot nem kezdünk háttal...)
Bizony az én polcom is így roskadozik az olvasatlan könyvektől. Akik voltak már nálam, bizonyítani is tudják. 240-nél abbahagytam az olvasatlan könyveim számát. Lehet jobban jártam volna, ha azokat számlálom, amiket olvastam már. Jó, azért ilyen is van ám jócskán!
Nagy fába vágtam a fejszém, avagy mit terveztem erre az évre elolvasni post következik ebből adódóan.
Persze nem hiszem, hogy teljes a lista. Tuti valami fontos könyvet kihagytam. És új megjelenések sem kerültek fel, vagy idő közben beszerzett, megszerzett, megkapott, reci és egyéb kölcsön, könyvtári könyvek sem. 
Ráadásul ez a szám kicsit ijesztő. 





Vajon sikerül teljesítenem vagy lányok és minimoly kicsit keresztül húzza a számításaim? 
Majd meglátjuk. A terv megszületett. Év végén referálok, hogy sikerült. 
Addig is kérnék némi biztatást és aki szívesen olvasna velem, írjon bátran. Akár saját polccal vagy az enyémről csemegézve… 

Kibeszéljük, megbeszéljük. 
Nem ígérem, hogy mindegyikről írni is fogok ám.
Ujjakat csuriba! 
És a polcom: 
https://moly.hu/polcok/a-nagy-terv



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék