2015. január 4., vasárnap

Új év, új post








Most egy visszaemlékezős postot kellene írnom arról, hogy mit olvastam, mit nem bírtam végig szenvedni, miket vásároltam vagy fogadalmat tenni az új évre. De nem teszem ezt inkább hosszan. Aki követte a blogom, tudja mindezeket nagyjából.
Sok könyv van a hátam mögött, bár nem annyi amennyit szerettem volna.
Pontosan 98 megjelent és 4 még várat magára, előolvastam.

A kedvenceim: 
Tiffany Reisz: Az angyal

J. A. Redmerski: Az örökké határa

Gail Carriger: Changeless – Változatlan

Vivien Holloway: Mesterkulcs

George R. R. Martin: Varjak lakomája

Lakatos Levente: Aktus

Az abszolút citromdíjas:

Shayla Black – Lexi Blake: A rabul ejtett szűz

Lassan végzek a tavalyi év megkezdett könyveivel. Mit is olvassak az év első könyvének? Valami nagyon jó kellene, hogy az idei évben csak csupa jó könyvet olvashassak. Ajánljátok nekem kedvenc könyveiteket...
És igyekszem sorra venni őket.

Az interjúkat is igyekszem folytatni. Idei is várom az ajánlásaitokat. Annyit mondhatok, hogy 3 jelöltem már van.
Köszönöm, hogy idén is olvastok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék