2015. január 8., csütörtök

Marie M. Hancúrcica társra talál











A könyv témáját nézve erotikus. Nem ez az első ilyen könyvem, így nagy elvárásaim nem voltak. Lévén, túl sok jó könyvet a témában még nem találtam.
A borítója érdekesre sikeredett, nekem kifejezetten tetszik.
A belsőről... hát....izé...nos.
A beharangozója és fülszövege nagyon jó,de a fele sincs benne a történetbe. 
Nincs olyan mélysége sem a történet mondanivalójának, sem a szereplőnek.
Vártam, hogy valódi pikáns, erotikus részek lesznek benne vagy az erőszak után pszichológiai  kap szerepet  túlnyomó részben. Ehelyett kaptam egy naplót, amit egy olyan hölgyike írt, aki finoman szólva is kicsapongó. 
Igyekeztem nem előítéletes lenni, nem lenézni és sajnálni vagy hasonló, de nagyon nem ment.
Fiatal, keresi az útját. Ez rendben is van. Nem vagyok prűd sem. De hogy egyszerre 6-7-8 pasit tartson vagy még többet csak a hancúrozás kedvéért és jön az álszent dumával, hogy társat keres. 
Na ne!
Az én gyomrom és mentalistásom ezt nagyon nem vette be. A vége is olyan elszállós, rózsaszín cukormázas volt. 
Nagyon nehezen fejeztem be, mert sok résznél a falhoz vágtam volna a könyvet vagy éppen nagyon untam. Pedig az író jól írna, élvezetes lenne, ha másról szólt volna. 
Nem mondom, hogy egy-két idézet nem volt jó. Párat szívesen kijegyzeteltem volna, mert igaz, érdekes volt és nem olyan felszínes, mint a főszereplő.
Apropó főszereplő. Nem tudom, tényleg az író-e, de nekem rettentően unszimpatikus volt.
És amitől kirázott a hideg, az a könyvben felejtett smiley ikonok.  Elfogadott telefonos üzenetben, de nem egy irodalomban megjelenő könyvben! 
A neveknél is értem, hogy nem szerette volna az eredeti nevükön a szereplőket( én sem örülnék, ha egy ilyenben viszont látnám a nevem), de könyörgöm, magyar író, magyar történet, legyenek már magyar nevek!
Az erotika is csak utalás szintjén van jelen. nincs benne egy valamire való szex jelenet sem.






Kinek ajánlom mégis? Aki szereti a naplókat. Aki szereti olvasni, hogy egy nő hogyan tud férfifaló lenni. 

Utóirat:
A másik nemnél sem elfogadott részemről ez az életvitel, de egy nőnél még gázabb számomra.
Maga a netes társkeresés és buktató, hogy miért nem lett egy pasi több szexnél, jól van megírva. Ez a része még élvezhető is lenne , ha nem egy nap 4 pasival rendezné le. Vagy én vagyok maradi így 30-on túl? 
És mielőtt meggyanúsítana valaki, irigy pláne nem vagyok, én sosem szeretnék volna így élni.

Köszönöm a könyvet az Álomgyár kiadónak!

Fülszöveg: Nem mindennapi könyvet tart kezében az olvasó: a kronologikus blogbejegyzésekből összeállított kötet a női lélek mélységeibe kalauzol. Szerzőnk, a bloggerinából íróvá avanzsált MARIE M. megosztja velünk kétségeit, gondolatait, érzelmeit, benyomásait. Intim részletekben bővelkedő írása lerántja a leplet az online társ- és partnerkeresés zavarba ejtő miliőjéről is, miközben hősnőnk egyik férfi ágyától a másikig sodródik. Hogyan éli meg mindezt belülről? Vajon megtalálja-e a nagy Őt (ez-e a célja egyáltalán)? És önmagát? Vezet-e valahová a „teremtés koronái" közötti, féktelennek tűnő szexuális kalandozás?

Idézet: Egy dolog teljesen biztos: egy stabil alapokon álló kapcsolatba aligha képes betörni egy harmadik személy, akármekkora is benne az igyekezet.
Kinek ajánlanám?      
Egyszerű szórakozást kedvelőknek                                                                                        
                                                                                                                
Legjobb dolog a könyvben, amit a legjobbnak értékelek benne.
 A borítója

Ami nagyon nem tetszett benne, kilógott a legjobban a könyvből
Maga a történet bosszantó volt

Álomgyár kiadó
recenzió
350 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék