2014. február 21., péntek

J. A. Redmerski Az örökké határa






J. A. Redmerski Az örökké határa

Nos. A tavalyi év legkeresettebb és közkedveltebb könyvének A soha határának a folytatása.
Bizonyára nagyon sokan várták már a folytatást.
Nekem személy szerint nagy kedvencem lett, így örültem, mikor bekerültem a Blogturné olvasói közé.
Nagy elvárásokkal vágtam bele, de kissé félve.
Ami érthető.
Mert az első rész magasra tette a mércét. Jó volt hangulatilag, a történet is remek volt, a párbeszédek és nyelvezete is rendben volt. A szereplők egyszerűen szerethetőek, pedig én nyűgös vagyok-e téren.
Szerencsére ezeket a jó dolgokat megtartotta az írónő.
Folytatódott Camryn és Andrew közös élete.
Nem szeretnék nagy titkokat elárulni róluk, de persze semmi sem olyan egyszerű, mint a mesékben, hogy "éltek, míg meg nem haltak boldogan"!
Nagyon tetszett a második kötet, de azért voltak hiányjelek bennem az elolvasása után.
Túl rózsaszín lett a befejezés. hiányoltam a szerelmesek közötti drámát, az életszerű vitákat és a vibrálást, ami körülvette őket a megismerkedésükkor.
Kicsit én kiszámíthatónak találtam a folytatást, bár élvezhetőnek. Rengeteg minden feldobja a továbbiakat, mint a nagy életigazságok, a színes utazások és a jobbnál jobb zenék.
Így én bemutatnám nektek a könyvben megjelenő zenéket. 
Olykor-olykor ismerősként köszöntek vissza rám, pedig nem is sejtettem, hogy én már hallottam őket vagy éppen kedvenc dalom a rádiókból.
Máskor kellemesen új dolgot loptak az életembe.




Eagles - Hotel California (Lyrics)





Rolling Stones: Laugh I Nearly Died





The Civil Wars - Tip of My Tongue






Birds Of A Feather-The Civil Wars (With Lyrics)





Stevie Nicks - Edge of Seventeen





Bill Withers - Ain't No Sunshine





Dax Riggs Night Is the Notion





Kansas - Dust in The wind

Nektek melyik dalok lettek a kedvenceitek?
Időrendben tettem fel a zenéket, hogy érzékelhessétek a szereplők változó kedvét, állapotát.
Remélem a könyv hangulatába bepillantást tudtam adni nektek a dalokkal és mindenképpen kezetekbe veszitek a folytatást.

Fülszöveg:
A fiú a hosszú utat választotta. A lány azt, amelyik sehová sem vezet. De a véletlen úgy hozta, hogy mind a kettő ugyanoda vitt…
Amikor minden darabokra hullik, a szerelem akkor is megmarad…
Camryn Bennett soha nem volt még boldogabb, mint most. Öt hónap telt el azóta, hogy egy távolsági buszon megismerkedett lelki társával, Andrew Parrish-sel – és nem az esküvő lesz az egyetlen különleges esemény az eljövendőkben. Camryn idegesen, mégis izgatottan várja, hogy leélhesse az életét Andrew-val – azzal a férfival, akiről a szíve mélyén tudja, hogy örökké szeretni fogja. Oly sok minden áll még előttük – mígnem váratlanul bekövetkezik a tragédia.
Andrew nem érti, hogyan történhetett velük ilyesmi. Próbál továbblépni, és azt hiszi, Camryn is ezt teszi. De amikor rájön, hogy Camryn titokban iszonyatosan szenved, és a fájdalmat önpusztító módszerekkel igyekszik elnyomni, kész bármit megtenni, hogy visszahozza a lányt az életbe. Be akarja bizonyítani, hogy a szerelmük mindent legyőz. Andrew úgy dönt, hogy újabb, reménnyel és szenvedéllyel teli utazásra viszi Camrynt. Már csak arról kell meggyőznie a lányt, hogy vágjanak bele…

Ulpius kiadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék