2013. február 12., kedd

Gazdag Erzsi: Mesebolt



Rukkolán happoltam egy kedves csajszitól.
Híres verseskönyv, de én még nem olvastam.
Így nagyon örültem mikor megérkezett.
Danci baba szintúgy.
Mindig nagy örömmel segít a bontogatásban, aztán csalódottan veszi tudomásul, hogy elteszem amik a csomagban voltak.
Most aztán volt öröm, mert a könyvet rögtön meg is kapta.
Na ez annyira tetszett neki, hogy ki nem adta a kezéből. Még sétálni is vittük, a babakocsiba szorongatta, mikor majdnem elaludt már, akkor sem tudtam kivenni a kezéből.
Úgyhogy a külcsíny már 100%-os, az biztos.
Aztán ma reggel elkezdtem neki olvasgatni a verseket.

Hisz ezeket én ismerem, konstatáltam örömmel.
Végre érthető, szerethető, rímelő versek. Rövidek, és érdekesek.
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem azok  a versek tetszenek, ahol rímet is találni és van értelme, van mondanivalója.
Itt van mindkettő a versekben.
Ráadásul Danci babának is tetszettek, majdnem végig ülte az egész könyvet olvasás közben az ölemben.
Nála ez nagy szó, hisz egy kis izgő-mozgó kicsi lányról van szó.

Az illusztráció is csodás, nem kriksz-kraksz, szép, színes és nincs túl cicomázva.
Ami  Lukáts Kató keze munkáját dicséri.

Kedvenc verseket nem említenék, nem is tudnék választani.

Elteszem ezt az emléket a szívemben jó mélyen.
Hiszen olyan jó érzés volt olvasni és pici lányom meg érdeklődve hallgatta.
Már ezért érdemes volt a könyvet megszerezni.
Ritka és boldog pillanat, amit el kell raktároznom akkorra amikor már nagy lesz és már nem engedi a puszizást és már önállóan olvas hol jobb, hol rosszabb könyveket.

Nem pontozok most, mert ami érint a könyvet, mind 5-ös.

Móra kiadó
saját
72 oldal
Illusztráció: Lukáts Kató

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék