2012. november 11., vasárnap

Ilona Andrews Mágikus:találkozás (Világok peremén 1.)


Nehéz szülés volt… azt kell hogy mondjam.
Nagyon nehezen barátkoztam meg a könyvvel.
Majdnem abba is hagytam.
Az eleje olyan kesze-kusza, kevés a magyarázat a világról.
Perem, Töredék, Mágia -egyszerűen nem tudtam összerakni a képet. Lehet én vagyok nehéz felfogású?

Néhol következetlen.
A szereplők közül csak a két gyerkőcöt kedveltem meg az elején, a többieket sanda szemmel méricskéltem.
A romantikus szál nagyon… olyan…nem is tudom hogy mondjam..nyálas és sok

De végül elolvastam.És meglepődtem.

A közepe fele kezdett tetszeni  észrevétlenül, szinte azt sem tudnám megmondani pontosan mikor és miért.

Ami abszolúte tetszett benne az a  mágikus dolgok.
A varázslások, a különleges lények és dolgok.
Imádtam a varázslatokat, a kis fickók különleges tulajdonságait.
Jack és Georgie a kedvenceim lettek. Ő értük érdemes elolvasni a könyvet.
Igazi gyerekek, akik ugyan olyan csínytevéseket csinálnak, mint az emberek, csak ők kaptak egy érdekes adományt is mellé.

Rose kitartó erejét csodáltam, de nekem ő néhol túl sok volt.
Lord Declan Camarine erős, férfias, rejtélyes , mint a férfi főszereplők általában... igazából ellenvetésem nem volt vele kapcsolatban.

Talán a mágia elfedte előlem a könyv többi hibáját idővel.:)
Mert a végére szárnyakat kaptam és pillanatok alatt elfogytak az oldalak.

Az izgalmi szintemet nem dobta meg, nincs benne túlcsorduló erotika, csak egy hangyányi.

 A humorát a könyvnek és a leírásait, nyelvezetét nagyon szerettem.

A könyvet köszönöm az Egmont kiadónak!

történet:10/8
helyszín:10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek, romantika:10/7
a könyv hangulata:10/8
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
humor: 10/9
a borító :10/9
fülszöveg:10/8

Egmont kiadó: http://www.egmont.hu/
392 oldal
saját, recenziós
Fordította: Márton Andrea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék