2012. november 11., vasárnap

Cayla Kluver: A legenda fogságában



A Vérző Hold örökösei második része.
Nagyon izgalmas résznél hagytuk abba az előző kötetet, bár nem voltam a könyvvel teljesen megelégedve.
Így egyértelmű volt, hogy elolvasom a következőt is.
Kíváncsi voltam, hogy alakul a szereplők sorsa, hogyan fonja az írónő a szálakat, kin látok majd fejlődést, kit szeretek meg jobban.

A leírás még mindig túl sok, de már valamennyit mérséklődött. Vagy már immúnis voltam rá.
Jobban tudtam élvezni mint az elejét. Talán azért, mert tudtam mire számíthatok.

Kicsit több az akció, a lendület.
De nem főszereplőnőnknek köszönhetően.
Mert ő  még mindig olyan butácska, önző.
Kimarad mindenből.
De látok némi fejlődést,  próbál a könyv vége felé igazi, felelős királynő lenni.

SPOILER

Sajnos sok jó szereplőt elveszítünk, kiket megkedveltem.
Harmadik részben el nem tudom találni, hogy mi lehet majd.
Mert bizony lesz harmadik rész is.
Esetleg Alera és Narian összejnnek? És az fog tartani egy egész könyvön keresztül?
Remélem nem tippelek jól.

SPOILER VÉGE!

A szerelmi "majdnem" háromszögünk nem tetszett.
Sajnáltam szegény királyt, akármennyire is próbálta sötéten leírni az írónő, valahogy én kedveltem.
Végig reménykedtem , hátha...

A misztikus dolgok már jobban ki lettek fejtve, de még mindig hiányzott belőle egy csipetnyi.
A legendát végre teljes egészében ismerhetjük.

Még a retteget ellenség másik felét is megkedveltem, nem tudom normális-e.
Róla lehet szívesebben olvasnék, mint Aleráról.
Valahogy ő olyan érdekesnek tűnik.

A nyelvezetével és a humorral elégedett voltam, az felhozta a könyvet teljesen.

Vastagsága ellenére gyorsan haladós, lendületes könyv.

A borítója megint szépségesre és találóra sikerült.

Köszönöm a könyvet az Athenaeum kiadónk!

Athenaeum kiadó:http://kiadok.lira.hu/kiado/athenaeum/
saját, recenziós
454 oldal
Fordította: Bihari György

történet:10/7
helyszín:10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/7
érzelmek, romantika:10/8
a könyv hangulata:10/6
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
humor: 10/8
a borító :10/8
fülszöveg:10/8
logika,következetlenség: 10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék