2012. július 27., péntek

Margit Sandemo: Megigézve


Valamiért ezzel az íróval mindig mellé nyúlok.
Sokan szeretik a könyveit, én eddig kettőt olvastam tőle és nem tudnám megmondani melyik volt a szörnyűbb!

Kidolgozatlan a történet. Unalmas és vontatott.
Nem volt benne semmi izgalom.
Mindig tudtam mi fog következni.

A szereplők nem igaziak, nem ismerjük meg őket, hiányoltam az érzéseiket és érzelmeiket.
Kinézetükön kívül túl sokat nem tudunk meg róla.

A misztikum is gyenge eléggé.
A boszorkánymeseterekről nem tudunk meg semmit azon kívül, hogy 3 nagy könyvük van és van némi varázstehetségük és  nagyravágyásuk.
Pedig olyan szívesen olvastam volna Móriról többet.

Nagyon sok megválaszolatlan kérdés maradt a könyv után.Túl sok is.
Igaz egy sorozat első része, de nem csinált kedvet a többi részéhez.
Igyekszem még egy esélyt adni majd az írónak, hátha...

A vastagság, illetve inkább vékonysága eléggé szembeszökő.
Szerintem több kidolgozottság és történet bele fért volna
Inkább két részt vontak volna egybe akkor az helyett akkor már.
Gyorsan, fél nap alatt kiolvasható, ez mellette szól.

A borítója sem különösebben figyelemfelkeltő vagy szép.

történet::10/6
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/6
érzelmek,romantika:10/7
a könyv hangulata:10/7
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/6
a borító :10/7
misztikum:10/7

Tuan kiadó
272 oldal
saját
Fordította: Somogyi Gyula


4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem ismerem ezt a könyvét, így összehasonlítási alappal sem bírok, de én a Jéghegyek népe sorozatot másodszorra olvasom, és ugyanúgy tetszik. Izgalmasan keveredik benne a romantika, erotika, misztikum...lehet, hogy erről az oldalról szerencsésebb lenne indulni.

    További szép napot4

    VálaszTörlés
  2. Köszi az ötletet.Már megszereztem a könyvét, igaz e-olvasóban.
    Nem adom fel!:)

    VálaszTörlés
  3. ...majd mesélj a tapasztalataidról! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindenképpen.Csak van elötte közel 10 könyv,ami sürgősen elolvasandó!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék