2012. június 5., kedd

Vavyan Fable. Ezüstegér



Megint vágytam egy könnyed, kikapcsoló olvasmányra, így természetes, hogy mit választottam a polcról, hát  Fable könyvet.
Ráadásul így a molyon két kihíváshoz is tudom csatolni az olvasmányt, így esett a választásom erre a könyvre.

Ezüstegér.
Nem is tudtam pontosan mit várjak ettől a könyvtől. Nem olvastam el a fülszöveget.
Amit tudtam , az az, hogy jó lesz, humoros és egyedi.
Ezeket a feltételeket teljesíttette is .
Nem  akció könyv és fantasynek is csak minimálisan mondható, csak egy csipetnyit kapunk a könyvbe belőle.
Inkább romantikus könyv, besorolását illetően.
Nem túl sok, de csak egy hangyányit.Egy ici-picit.
Férfiaknak veszélyes olvasni, szerintem ők nem viselnék túl jól.
De remek könyv.
Az egyedi humor és szóhasználata már hiányzott az írónőnek.
Társadalmi kritika, humorosan pellengére állítja a tv műsorokat, a tucat média szereplőket...

Egy dolog jutott eszembe a könyvével kapcsolatban.
Fel kéne írni mindenkinek havi egyet mindenképpen, mint egy gyógyszert.
Helyre billenti mindenki lelki egyensúlyát.

A szereplők jók, karakteresek.
Bár kedvencem nem lett.

A borító semmi különös, vannak tetszetősebb borítói is Fablenak.
Egy élő ló képe jobban feldobta volna szerintem, mint a grafika.

A könyv hossza ne ijesszen meg senkit, két nap alatt be lehet falni az oldalakat.

történet::10/9
helyszín:10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/9
érzelmek,romantika:10/8
a könyv hangulata:10/9
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/10
 a borító :10/7

437 oldal
saját
Fabyen kiadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék