2011. december 25., vasárnap

Év végi zárás

Na nézzük az idei év összegzését,bár még van hátra pár napunk.
Eddig itt a gépemen és egy füzetbe vezettem a könyveimet,de most már átnyergeltem a moly-os könyvvezetésre.
Magánkönyvtáram 375 könyv
Hogy ebből mennyi az idei évi,azt nem tudom,talán úgy 70 könyv körül.
Ebből 141 vár még olvasásra(ez miatt lesz egy újévi fogadalmam is,lásd lejjebb.)
83 könyvet olvastam ezidáig,bár még nincs végez az évnek,ebből 26 könyvtári könyv volt,
4 könyv előzetes a Firkálsz?Mutasd hogy mit? megmozdulás keretein belül,pár darab a saját könyveim közül és a legtöbb kapott,recenziós könyv.
Jóval kevesebb,mint a tavalyi évi,mert az kb. 140 körül volt,de hát idén nem tört el semmim és megszületett a legifjabb molyunk is a családba és sok időmet neki szentelem inkább.Mert a könyvek megvárnak,míg ő hipp-hopp felnő.
A második félévre nem is emlékszem félbe hagyott könyvről,viszont az elsőben volt szép számmal:
Antonia Fraser:A Napkirály és a hölgyek
Garlóczy Márton:Váróterem
Láng György:Primavera
Monica Ali:A muszlim asszony
Tom Wolfe:Kandírozott mandarinzselészínű áramvonal
Toni Morrison:Szerelem
Rengeteg kedvenc könyvet avattam.
Az első félévben:
Vavyan Fable :Sárkánykönny,Habospite
Suzanne Collins:Éhezők viadala
Stace O 'Brien:Wesley,kedvesem
Tea Stilton:Jéghercegnő
Richelle Mead:Vámpírakadémia 5
Patricia Briggs:Megszólít a hold
Ken Folett:Titánok bukása
Frédérick Leboyer:Gyengéd szülés
Elisabetta Gnone:Fairy oak
Diana Gabaldon:Outlander
Carrie Ryan:Kezek és fogak erdeje
Cassandra Clare:Csontváros
Baráth Katalin:Türkizkék hegedű
Brunonia Barry:Csipkeolvasó
Barbara Wood:Az utolsó sámán
Benina:Bíborhajú
A második félévben:
Suzanne Collins:A kiválasztott
Jodie Picoult:Elrabolt az apám
Maryrose Wood:Méregnaplók
Cormac McCarthy:Az út
Farkas Péter:Johanna
Joanne Harris:Bársony és keserű mandula
Az idei év leglátogatottabb bejegyzései:
Richelle Mead:Örök kötelék

Laurell K. Hamilton:Fogat fogért

Patricia Briggs:Megszólít a hold

Ugron Zsolna:Úrilányok Erdélyben


Csukás István:Nyár a szigeten

Vavyan Fable:Álomhajsza
És a leglátogatottabb B.M.Grapes interjú.
Köszönöm az írónőnek ezúton is.
Hihetetlen rekordot döntött a vele készült beszélgetésem.
Átléptük a 10000 álomhatárt is!
Az állandó tagok létszáma is szépen megnövekedett 24-re a 4-5 emberből.Köszönöm nektek.
Még több kedvenc bloggert köszönthetek itt a bloggom oldalán.Annyi jó blogger van,hogy csak kapkodom a fejem.
Új kiadót is köszöntök és a régiek is megvannak még.
Nagyon szépen köszönöm az Agave,a ,a Gabo,a Magvető, az Athenaeum és a Ciceró kiadónak a sok szép könyvet.
Hálás vagyok értük.
A molyon sok kihívást sikeresen teljesítettem.
Legjobban az Olvasás 7 hete tetszett.Köszönöm a létrehozójának.
De teljesítettem idén a Vörös pöttyös,Az olvasók viadala,Akik olvassák az Outlandert,Növeljük a könyvtári forgalmat,Végső áldozat,Vavayan Fable világa,Olvassunk Joanne Harrist,Életed könyvei,Mazochista moly kihívást is és van ami még fut vagy nem olyan régen csatlakoztam hozzá.
Idén végre sikeresen regisztráltam az Csökkentsd a várólistád kihíváson is,tavaly lecsúsztam róla.
Köszönöm az ide rendszeresen látogató olvasóknak,a be-beeső embereknek a nézettséget,olvasottságot.
Az újévi fogadalmam pedig az,hogy több magyar író könyvét olvasom el és a saját polcomon régóta tanyázó könyvek sor halmait is csökkentem végre.
Továbbá igyekszem a könyvtári forgalmat ismét növelni .Könyvek vásárlását meg minimálisra csökkentem,legalábbis igyekszem.Azt azért nem ígérhetem meg,hogy nem veszek semmit.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék