2011. április 21., csütörtök

Stacey O'Brien:Wesley,kedvesem


Stacey O'Brien:Wesley,kedvesem

A borító magáért beszél.hogy megláttam a könyvtárban rögtön rám kiáltott:Vigyél magaddal!
Amit nem is bántam meg.
Nem teljesen ilyen típusú történetre gondoltam,mielőtt bele kezdtem.Azt hittem egy szirupos kis történet lesz vagy egy mese adaptációja.
Ehhez képest kaptam egy élvezhető,izgalmas,néhol vicces,néhol szomorú történetet,némi borzalommal kombinálva.
A borzalom a gyomorforgató jeleneteknek köszönhető,ahol éppen ecseteli a főszereplő hogyan szerzi be a kedvencének az egeret és hogyan végez velük.
Azt a részt szívesen kihagytam volna,de a többit igazán érdemes elolvasni.

Remek iskolapéldája az ember-állat feltétlen,őszinte barátságának.

Mint az egerekből következtettek a kedvenc nem egy átlagos házi állat.
Wesley egy édes,pihés, pár napos kis gyöngybagoly.
Stacey biológus egy kutató intézetben,ahol e szép madarakkal foglalkoznak.
Rögtön egymásra találnak a kis csöppséggel. Mivel nem fog tudni repülni,így a szabadba sem tudják vissza engedni és Stacey veszi magához.
Ám ez több lesz ,mint a munkája.Az élete lesz.Wesley kedvéért lemond szinte mindenről.
Mindent megtesz hogy a gyöngybagolynak mindene meglegyen és boldog legyen.
Egymáshoz csiszolódnak.Fantasztikus ahogy az ember alkalmazkodik az állathoz és fordítva is.
Wesley megbízik a gazdájában teljesen,bár nem idomítható,betanítható mint egy kutya.
Különös, a baglyoktól néha eltérő szokásain jókat mosolyogtam.Be kell valljam a végét bizony megkönnyeztem,pedig sejtettem hogy így végzőik a történet.
Wesley a szívembe lopta magát és a sok kellemetlenség és nehézség árán is szívesen tartanék egy ilyen szépséget,ha lehetséges lenne.
Egy érzelmekkel,hihetetlen kifejező képességekkel megáldott lény.
Az írónő is roppant szórakoztatóan adja elő a történteket,nem elfogult,minden rezdülését,érzelmeit is közvetíti a könyv.

Ami feldobta továbbá a történetet,az a rengeteg hasznos,új információ, amit a baglyokról megtudatunk.
Tudtátok például hogy a baglyok monogám típusok?Egy életre választanak párt.
Vagy azt hogy kb.15 évet élnek.
Az egeret egyben fogyasztják el szőröstül-bőröstül,mert kell az emésztésükhöz.
Játszanak,mint bármilyen kisgyerek vagy kutya,macska.

A könyvet teljessé teszik a képek is,melyek Wesley különböző életfázisait mutatják be.

A borítója is szépséges,mint általában a Könyvmolyképző borítói .

Könyvmolyképző:
http://www.konyvmolykepzo.hu/

könyvtári
271 oldal
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék