2017. december 20., szerda

TopSzerda5

Az e heti feladat igazán jó év értékelő is egyben.
Gondoltam most extra könnyű kérdést kaptunk és olyan könnyű lesz, hogy ihaj.
Hát a tőlem megszokott 110 könyv körüli olvasás most idén igazán gyér lett. Kb 40 könyvet olvastam és túl sok kiemelkedően jó nem volt sajna közöttük, amire azt mondanám, hogy Ez Az a könyv, ami felejthetetlen. De azért összekapartam 5-t.
Férj mondta is, hogy mit várok, a gyerekeim számát növeltem, az időm pedig csökkentettem. Ez igaz. 3. kismanónk Andris is megszületett és ez lefoglalt. Továbbá egy új blogot is elkezdtem vezetni, ő is gyerekemként nézhető végül is.
na de akkor az 5 könyv kedvelés sorrendben.

Az arany érmes egyértelműen ez a könyv lett.


Josh Malerman: Ház ​a tó mélyén
Izgalmas volt, szürreális. Lefoglalt napokig. Az érzés velem maradt. Borzongató könyv.

Az ezüst érmes:



Benyák Zoltán: Az ​idő bolondjai 
Egy újabb zseniális könyv az író tollából. Imádtam nagyon. nem is írnék többet róla, mint hogy olvassátok el!

Bronzérmes:



Naomi Novik: Rengeteg
Fantasy. Tipikusan olyan, ami a zsánerem. Jó volt, bár hagyott kételyeket maga után azért.

Hajszál híján maradt le a dobogóról:



Neal Stephenson: Seveneves ​– A hét Éva
Egy olyan könyv, ami monumentális és elég nagyra törő, ám  érdekes.

Végül az 5. helyezett:



Jennifer Niven: Veled ​minden hely ragyogó 
Nem gondoltam, hogy a sok ajánlás ellenére tetszeni fog a könyv. Valahogy az első 100 oldal unalmas volt, vontatott és semmi érdekfeszítő. A könyv közepétől viszont alig bírtam letenni. megfogott. A vége pedig nagyon szép lett!



1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék