2017. július 12., szerda

TopSzerda5


Egy téma, öt könyv, toplista a Top 5 Wednesday keretében.
Ehhez a cuki kis kezdeményezéshez is csatlakozom pár bejegyzés erejéig.
Itt találjátok bővebben az ötlet kiagyalóját és mindent: https://www.goodreads.com/group/show/118368-top-5-wednesday

A mai bejegyzésben kedvenc gyermekkori könyveimet mutatom meg! 
Sam írta, hogy lehet „Middle Grade” is, amit a 8-12 éves korosztálynak íródott könyvekre mondják. Hát...Ő...Izé...

Nem voltam szokványos gyerek. Minden elolvastam, ami a kezem ügyébe került. Az újságokon át a tejes címkéig, a szüleim polcán található könyvekig. Így a gyermekkori kedvenc könyveim sem túl szokványosak. Igazán gyermekkönyveknek sem nevezném nagyon csak párukat.

1. Benedek Elek: A világszép nádszál kisasszony
Rongyosra olvastam. Elég sötét és nem szokványos mesék találhatóak benne.Rajzolgattam ki belőle a hercegnőket is. Még mindig a polcomon található és alig várom, hogy lánykáimnak is átadjam a fanatizmust.


2. Karl May: Winnettou
Világéletemben indián lány akartam lenni. Erre rátett a hosszú, sötét hajam és a könnyen barnuló bőröm egy lapáttal. Rengetegszer lovagoltam, harcos hercegnő voltam kislányos álmodozásaim közepette. Persze csak a jó részeit láttam a dolgoknak naivan.


3. Gárdonyi Géza: Egri csillagok
Nem tudom megmondani miért, de az első könyv, amit igazán megszerettem. Újra és újra elolvastam. Jelenleg 4 különböző példányban fellelhető a polcomon. Hogy hányszor olvastam pontosan? Nem tudnám megmondani...



4. James Herriot: Egy állatorvos történetei
Vicces, megmosolyogtató, régies, tiszta...És egy csomó jó dolgot el tudnék mondani a könyvről és írója képzeletéről. Továbbá állatokról szól.



5. Francine Pascal: A lehetetlen
Első igazi romantikus könyvem volt ez és pár másik része a sorozatnak. Itt már kicsit nagylányosodtam...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék