2017. július 7., péntek

Summer Forever projekt 2017, 4. fejezet




Milyen a jó olvasmány nyáron?Mármint nekem.
Gondolom mindenkinél változó ez. De én valahogy nem szeretem a fajsúlyosabb, nehéz olvasmányokat sem külsőleg, sem belsőleg. Olyan, mint az étkezés. Ilyenkor kerülöm a zsírosabb, nehezebb ételeket és valami könnyedebbre vágyom, mint egy jól behűtött dinnye vagy egy könnyű saláta. Könyvben is így van valahogy. A nehéz olvasmányokat, a féltégla méretűeket, a drámát, a feszültséget, a nehéz kérdéseket boncolgató témákat meghagyom gondolkodni valójukkal együtt őszre, télre, tavaszra. A sorozatokat is elkerülöm, ha lehet. Ne egy történetről szóljon a nyaram. Vagy epekedjek a folytatásért. Bár elég nehéz kikerülni, mert nagyon elvétve találok csak önálló kötetet, ami nem sorozatrész nyitó.
Szeretem azokat a könyveket és ilyenkor listám legelejére kerülnek, amik humorosak, rövidek(ezáltal bármely kis táskámba beférnek), gyorsan olvashatóak, rövid fejezetekre tagoltak, nincs komoly mondanivalójuk, szórakoztatnak és nem feszegetnek etikai dolgokat. Ne legyen lebutított a nyelvezete és szóljon is valamiről. Nem bugyuta könyvre vágyom, ne higgyétek. Csak ne kelljen gondolkodnom túl sokat, tépelődnöm, drámát és sötétséget olvasnom, hanem nyár, fagyi, napsütés, vidámság legyen a fő téma. Vagy egy kis románcra ilyenkor vevő vagyok. Egy könnyed krimi vagy varázslatos varázs világ is levesz a lábamról.
Pár kedvencemet bemutatom nektek, hátha pont befér a táskátokba és bekérezkedik nyaraláshoz útravalóul.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék