2014. január 1., szerda

Visszatekintő








Sajnos magán okokból lecsúsztam az év végi összegzésről, így cselesen visszatekintésként szerepel most.

Köszönöm szépen a tavalyi évet az újabb és a régebbi olvasóimnak. Köszönöm, hogy kitartottatok velem a sok bejegyzésben bővelkedő időkben, a hosszabb írások alkalmával, de a rövid vagy éppenséggel akadozó bejegyzések alkalmával is.
A tavalyi év nagyon nehéz volt számomra minden szempontból, de remélem, hogy a mostani év már csak jót hozhat!
Igyekszem pótolni, ahogy időm engedi az elmaradt bejegyzéseket. Mert van bizony, bőven.
De az újabb olvasmányok is helyet kapnak majd.

Köszönöm a kiadónak és az íróknak ezzel a bejegyzéssel a sok remek könyvet, amit kaptam.
Nélkülük a blog igencsak egysíkú lett volna.
Köszönöm, hogy új műfajokkal, az új írókkal ismerkedhettem meg.
Köszönöm a régi íróknak is, akikkel már régebb óta kapcsolatban vagyok a remek könyveket.
Igyekeztem erőmhöz és időmhöz méltón jó bejegyzéseket készíteni.
Sok új kiadó felkérésének is eleget tehettem az idén.
Volt akivel búcsúztunk sajnos, de az eddig kapott szép olvasmányokat köszönöm nekik is!

A többi blogosnak köszönöm a biztatást, a sok segítséget, a nagyszerű ötleteket és a sok olvasmányötletet!

172 könyvet jelöltem olvasásra tavalyi évben, ebből még várat magára 8 könyv.
15 könyvet hagytam félbe, de ebből párat majd újra elolvasok, ha időm engedi. 
Ebből 46 magyar író tollából származott, a  többi külföldi író könyve . Reméltem, hogy inkább fordítva lesz a szám, de ez van. Igyekszem az idei évben még több magyar szerző könyvét elolvasni.

Meg sem merem számolni, hány kedvencet avattam. Sokat, aminek nagyon örülök.
Rengeteg sorozatot folytattam, de még többet elkezdtem. Úgy látszik ez a sorozatok éve volt.
Műfajilag ismerkedtem meg ujjal, de nagy többségében a fantasy vonulat szerepelt. Hiába, nem tudom leküzdeni a mesés világok utáni vágyam. És rengeteg új ötlettel, új világgal, lényekkel ismerkedhettem meg ezáltal.
Kitaláltam, hogy ha törik, ha szakad igyekszem az újonnan betörő erotikus könyvekkel is lépést tartani. Itt inkább negatív tapasztalataim voltak. 10 könyvből talán 2-re mondanám, hogy jó volt.
De olvastam romantikust, történelmit, sci-fit( bár messze áll tőlem, azért kísérletezgetek), szépirodalmat, szórakoztatót, novellát, verses és szakács könyvet is.

Most kevesebb könyvet vettem, mint tavaly. Szám szerint 34 darabot. 
De olcsón , 30 000Ft-ba nem került az összes.
Ez mellett a saját könyvtáramból is adtam el jó párat, helyhiány miatt. 
Nagyon kellene még egy nagy könyvespolc!
Sok csere-berém is volt a molyon vagy az Fb oldalakon.

Az idei évre megfogadom, hogy igyekszem még többet olvasni és írni róla, még kevesebb könyvet venni és sok-sok kedvencet felavatni!

Továbbra is szívesen várom a hozzászólásokat, az építő kritikákat, az ötleteket, a kedvenc olvasmányotok nevét, amit szívesen ajánlanátok!

Ti mit fogadtatok meg?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék