2015. március 20., péntek

Borító, te csodás!



Egy érdekes cikk adta a mai apropót.
http://businessandcafe.blog.hu/2015/03/18/25_inspiralo_konyvborito_a_legjobbaktol

Nektek van kedvenc borítótok?
Tényleg olyan fontos marketing szempontból?
Elolvasnátok egy olyan könyvet, aminek a fülszövege nagyon tetszik, de a borítója nem?
Ugrottatok már be a csini külalaknak, aminek a belseje borzasztó volt?

Én borító függő vagyok. Bevallom vettem meg és olvastam is el olyan könyveket, amiknek csak a borítója tetszett.
Visszatartó erőnek nem nevezném azt, ha nem tetszik a külseje, de zavar azért...
Fanyalgok rajta kicsit, de azért a polcomra kerül.

Az én kedvenceim mostanában és régebben.









































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék