2011. január 16., vasárnap

James Jones:A vékony vörös vonal


James Jones:A vékony vörös vonal


Nem gondoltam volna hogy a könyv tetszeni fog,már a témáját nézve sem.De mégis.

1942-t írunk. A Csendes-óceán dél-nyugati térségében fekvő Guadalcanal szigetére friss lövész-század érkezik, a kétségbeesett japán ellenállás megtörésére.
A C-mint-Charlie század életét mutatja be,támadásaikat,győzelmeiket,veszteségeiket és rajtuk keresztül egy egy katona életét,érzéseit.

Nehéz a könyvről írni,de mindenképpen meg szerettem volna említeni a blogban.

Nagyon nehezen kezdtem neki ,irtózom a brutális,véres részektől és a háborútól.De végül nem bántam meg a könyv elolvasását.

Kevés brutális rész volt,viszont annál többet megtudhattam egy háborúról egész közelről.
A tervekről,a ranglétráról,a katonák rettegéséről...

El fogom olvasni a szerző másik könyvét is.

Fiesta-Saxum kiadó:
http://konyv-konyvek.hu/fiestasaxum

452 oldal
könyvtári
10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék