2013. január 26., szombat

Richelle Mead: Véreskü



Kellett már a lelkemnek valami nem túl romantikus, nem túl gondolkozós vagy uncsi könyv.
Meg is leltem a polcomon.

Végre jót szórakoztam, kikapcsolt és megnevettetett.

Rose ismét a főszereplőnk. Kikerül az Akadémiáról és fejest ugrik ész nélkül, mindent és mindenkit hátrahagyva egy nagy küldetésbe.
Közben marcangolja önmagát, önpusztít és persze harcol.
A humora még a nehéz helyzetekben sem hagyja el.

Egy csomó új szereplőt kapunk, akiket megkedveltem vagy csak érdekesek voltak.
Abe és az Alkimisták sokat ígérő szálként kerültek bele. Reményem szerint még olvashatok majd róluk.
Pár csavar van benne és jó nagy adag izgalom is.

Azért nem 100%-os a kötet, mert az eleje untatott sokszor, hiányzott Rose és Dimitrij szópárbaja.
A végén pedig túl sok volt a lelkizés, ami érthető. De akkor is. Nekem túl sok volt.

Egy kis tanulságot is kaptunk persze.
Rose előítéletes mindenféle dampyrokkal, aztán ő is ugyan abba a kelepcébe esik. Igaz kilábal belőle, de szerintem megtanulja egy életre, hogy nem nézhet le senkit.

Sajnáltam őt sokszor, mert itt bizony megmutatta nem csak a kemény, harcias voltát, hanem érző szívét is, ami darabokban van. Így még jobban megkedveltem.

Lissa eddig sem volt a kedvencem, ebben a részben még messzebb került tőlem.

Amúgy hihetetlenül gyorsan elszálltak az oldalak. Sajnáltam is nagyon.
Gyorsan haladtam vele, mert lendületes, akció dús könyv. ritkán hagyott az író pihenni olvasás közben. Mindig történt valami érdekes vagy mozgalmas dolog.

A nyelvezete is olyan volt, mint maga a könyv. Lendületes, sodró és érzékletes.

A könyvben létrehozott világot még mindig nagyon imádom. Pedig már kezd a hócipőm tele lenni a vámpíros könyvekkel.
De ez még mindig felülmúlta az előző részit. Szóval ez után is várom repesve, hogy mi jön még.

történet:10/8
helyszín:10/7
létrehozott világ: 10/8
misztikum: 10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek, romantika:10/8
a könyv hangulata:10/8
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
a borító :10/6
fülszöveg:10/8

Agave kiadó: http://www.agavekonyvek.hu/
350 oldal
saját
Fordította: Farkas Veronika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék