2013. január 7., hétfő

MaryJanice Davidson · Laurell K. Hamilton · Charlaine Harris · Angela Knight · Vickie Taylor: Karó


Nem tudom, mi van velem.
Afféle átok súlyt?
Az idei év olvasmányai nagyon nem indulnak jól.
Kifogtam egy könyvet, ami nem az én világom, majd kifogtam egy másikat, amiben picit csalódtam és most ez a könyv...
Ezt inkább hagyjuk.

Egy jó kis válogatás lenne, illusztris az írók névsora.
Sokuktól olvastam már és általában véve tetszettek is.
De ez? Atya gatya. Kár a papírért.
Talán csak a Harris és Hamilton rajongóknak ajánlanám.

 L. Laurell K. Hamilton – A lány, akit elbűvölt a halál
Hamilton hozta az Anita Blakes formáját, jó is volt, izgalmas is volt, de pont a lényeg maradt ki belőle a végén.
10/8

Charlaine Harris – Egyszavas válaszok
 Harris az Inni és élni hagyni sorozathoz nyúlt, ami amúgy sem lett a szívem csücske valamiért, de ez a rész egyenesen unalmas volt
 10/6

MaryJanice Davidson – Nyílt színi harapás 
erről még írni sem nagyon tudok, mert nem jut eszembe mi volt, annyira érdektelen a történet.
Ja már megvan, egy kis vámpíros enyelgés és szex egy vámpír állatorvos és egy pasi között.
A vámpírszereplők olyan bugyuták voltak, mintha karikatúra lett volna.
10/5

Angela Knight – Galahad
Ez volt a mélypont.
Összefüggéstelen kitaláció, nem volt kidolgozva rendesen, az újításoktól meg a fejem a falba tudtam volna verni
10/3


Vickie Taylor – Vérszomj 
Normális karakterek, borzalmas lezárással.
Azt hittem, hogy végre lesz egy ütős történet.
Jó is volt, tetszett is, de annyira könnyen lett vége
10/8

A nyelvezettel nem volt semmi baj.
Az erotika helyén volt, azzal sem volt bajom.
De a történetek eléggé gyengére sikeredtek vagy hiányosak voltak.

Összességében:
történet:10/4
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/6
érzelmek, romantika:10/6
a könyv hangulata:10/6
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
humor: 10/7
a borító :10/8
fülszöveg:10/8

Ulpius kiadó
384 oldal
Fordította: Csató Gabriella, Gálvölgyi Judit, Lukács Lászlóné, Weisz Böbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék