2013. január 7., hétfő

új kiadó



Ismét egy új kiadót köszönthetek a blogomon!
Hogy hogyan találtam rájuk?
Egy karácsony környéki nyereményjátékukon részt vettem.
Naná, hogy könyvet lehetett nyerni és nekem nincs elég jó könyvem a polcon, annyi nincs, hogy ne férjen rá még pár jó könyv.
Hatalmas meglepetésemre nyertem is egy könyvcsomagot, amiben az össze eddig megjelent könyvük benne van!
Ezután leleveleztük a címet és egyebeket egy nagyon kedves "úrral".
Egy lelkes, fiatal csapatról van szó, így szerettem volna nekik segíteni mindenképpen, ha lehetséges valamiben.
Na meg persze önző módon érdekelnek is a könyveik és a hatalmas lehetőség, amit látok ebben a kiadóban.
Hiszen kezdő írókat próbálnak felkarolni, amit fontos dolognak tartok!

Egyszóval köszönöm az ajándékcsomagot és remélem, hogy hosszú ideig tudunk együtt "dolgozni" az Álomgyár kiadóval!
Itt meg tudjátok lesni a kiadót és a megjelent könyveiket:
http://alomgyar.com/tag/alomgyar/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék