2013. január 12., szombat

J. K. Rowling : A kviddics évszázadai


Tudvalevőleg nagy Harry Potter rajongó vagyok.
Hogy én mennyire megörültem, mikor a Rukkolán sikerült ezt a kiegészítő könyvet elcsípnem!

Aztán jött a kezdeti sokk, mikor megérkezett egy parányi kis levél méretű csomag.
Vajon ki küld nekem levelet? Nem szoktam kapni.
És hát nem levél volt, hanem eme apró könyvecske.

Hogy miért volt jó elolvasni?
Mert ismét elkapott a Harry Potter láz, annak ellenére, hogy majdnem minden könyvét kivégeztem már.
Aztán azért is, mert annyira hű a könyvhöz és filmhez!
Jó volt olvasni a kviddics létrejöttéről, a játékszabályokról, a labdákról (golyókról).
Sokat nevettem egy-egy elmés megjegyzésen, vidám történeten vagy szerencsétlenségen.
Sok pluszt kaptunk, amitől értelmet nyert ez a labdajáték és sok talány megválaszolásra került benne.

Kipróbálnám én is, ha nem lenne masszív tériszonyom és nem törné sebesre a hátsóm a söprűm.
Mert sajnos az enyémen nem leledzik párnabűbáj.
De így marad a söprögetés és a labda sima dobálása.
Bár majdnem mindenféle sportban életveszélyes vagyok, tuti az első percben leesnék söprűmről vagy lelökne a kvaff.

Voltak benne unalmasabb részek is, de alapjában véve jó kis könyv volt besűrítve ebbe a 64 oldalba.
Csak lett volna kicsit hosszabb.

" Madam Cvikker elmondása szerint a diákok napi rendszerességgel  mancsolják , nyálazzák, és minden módon bántalmazzák” a kötetet.
De te ne tedd, mert Madam Cvikker rátok bocsát egy hatalmas és ijesztő átkot."


történet:10/7
helyszín:10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek, romantika:10/7
a könyv hangulata:10/8
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
misztikum: 10/8
a borító :10/8
fülszöveg:10/8


Animus kiadó
saját
64 oldal
Fordította: Tóth Tamás Boldizsár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék