2012. szeptember 23., vasárnap

Nevada Barr: 13 1/2


Nevada Barr: 13 1/2  cím, semmit sem árul el a történetről, olyan semmilyen.
Utazó könyvként került hozzám, fülszöveg elolvasása nélkül, csak ajánlás alapján.
Meg is lepődtem, nem ezt vártam.
Habos, könnyű krimit vártam.
Helyette kaptam egy izgalmas, de nem igazán habkönnyű olvasmányt.
A borítója sötét és figyelmet keltő, a bensője szintén sötét, de élvezhető.

Az elején nem tudtam követni a nevek kit is takarnak vagy külön személyek-e. Több szálon fut a történet és csak a közepén áll össze egy egésszé.
Valamit még a történet  mögé akartam látni, ami nem is volt.
Szükségtelenül megbonyolítottam magamnak, hogy minden sarokban kerestem valami félelmetest pluszban...
A történet nyomasztó, de jól megírt.
Inkább lelkileg kavar fel, mint a gyomrodat. Bár..
Eléggé kiszámítható a történet és sejthető a végkifejlet .
Nem kell hozzá sok ész, hogy megfejtsük mi a vége.
A karakterek jól ábrázoltak, árnyaltak.
Tökéletesen bemutatja az eredendő gonoszságot, ami kisarjad és egyre jobban elburjánzik, növekszik, elborít mindent végül.
A gonosz elméjében bent lehetünk, így izgalmas megtudni belső titkait.
Jó, hogy a többi szereplő érzéseit, gondolatait  is megismerhetjük.

A fejezetek elötti újságkivágások szörnyűek.
Talán azokat emésztettem meg a legnehezebben, mert olyan igaznak tűntek.

A könyvvel gyorsan lehet haladni, bár nehéz olvasmány minden szempontból.

Az időbeli ugrálást nehezen viseltem, amúgy sem szeretem egy könyvben sem.

De elolvasnám újra, nem tartana vissza a könyv sötét  mondanivalója.

történet::10/8
 helyszín:10/7
 szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
 érzelmek,romantika:10/6
a könyv hangulata:10/8
 a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
a borító :10/9
durvaság: 10/8
lélektani rész erőssége:10/9

Cor Leonis kiadó
kölcsön könyv, utazó könyv
324 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék