2012. szeptember 13., csütörtök

Csaba Adrienn : Judy – Szemtől szemben – Igaz történet egy lányról, aki újjászületett


Nem szeretem Judyt különösebben, mint embert, a zenéit viszont régen nagyon szerettem.
Így a könyvet gondolkodás nélkül leemeltem egy kisbolt polcáról.
Majd halogattam és halogattam.

Bevallom autóbalaeset óbiás vagyok!
Rettegek, hogy egyszer utolér és nem egy kisebb koccanás keretében (mert az már megtörtént).
Sokszor autókázás közben látom lelki szemeim elött, hogy mi fog történii, ami persze nem történik meg , hála az égnek.
Talán ezért is halogttam a könyvet.
Most erőt vettem magamon és elolvastam.

Becsülöm és tisztelem, hogy mennyi mindent túlélt lelkileg és testileg is.
Túlélt minden szenvedést, a rengeteg beavatkozást, az esélyt , hogy meghalhat vagy a karrierje nem indul be ás lemondhat az álmairól.
Közben a közönség semmit sem vett észre a benne lezajló folyamatokról.
Ment és csinálta, mindig új cél lebegett a szeme elött.
Most boldog, családja van, pici kislányt nevele és szerintem elérte a z éneklésben is, amit szeretett volna.
Nagyszerű könyv, mert bemutatja, hogy küzdjünk minden áron egy célunk eléréséért. sikerülhet!
Megmutatja, hogy mindent túl lehet élni, csak akarni kell.

Viszont különösebben még mindig nem kedveltem meg őt valamiért.
Nem tudom megmondani miért ellenszenves.
Talán a média formálja őt ilyenné a szemembe?
Nem tudom.

Megrázó képek kaptak helyet a könyvben, így csak erős idegzetű olvasóknak ajánlanám.
Egy ilyen könyv után az ember természetesen elgondolkozik, hogy ő vajon mit tenne a helyében?
Tudna így harcolni? Lenne ennyi akaratereje?
Felülértékeli ilyenkor saját életét.
Az apró, piti dolgok miatti siránkozásai ilyenkor eltörpülnek.



Könnyen, gyorsan haladható kis könyv.
Amit sajnáltam, az az, hogy kimaradt belőle a miért megválaszolása.
Nem tudjuk meg, hogy ki hibázott vagy mi történt pontosan azon a végzetes napon.
Viszont az érzéseibe, a gondolataiba, félelmeibe bepillantást mer engedni, ami bátor dolog tőle.

Szerintem szép volt a baleset előtt és bár már ne úgy néz ki, nem az az ember köszön vissza a tükörbe, de most is egy szép nő.

Merj küzdeni céljaidért!

192 oldal
saját

történet::10/8
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/9
érzelmek,romantika:10/8
 a könyv hangulata:10/7
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
a borító :10/8




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék