2012. szeptember 6., csütörtök

Élőhalottak_Charlie Houston és Charlaine Harris

Kissé el vagyok maradva a könyvek postjával.
Így most kettőt egyben írok meg nektek.
Amiért hasonló a témájuk, a kiadójuk is azonos  és a nevük is kísértetiesen hasonlít, de teljesen eltérőek ezen kívül.




Charlie Huston:Félholtak

Egy igazi férfias olvasmány.

Már régóta porosodik egy nagy leárazás után a polcomon, amit úgy gondoltam sosem fogok elolvasni, így ment a rukkolára és valaki happolta is.
 Így gyors bele kukkantottam és végig is olvastam azután.
Meglepődtem. Sőt, nem is ez a kifejezés a legjobb. Inkább megdöbbentem.
Egy férfi főszereplő, aki vámpír, nem csillog, nem nyálasan szerelmes, hanem szókimondó, harcias, durva ember, ráadásul nem is szépfiú...
Hű. Ritka az ilyen.
A könyv nem érzelmeskedik, nem romantikázik, hanem bele vág a lecsóba és rögtön a közepén találjuk magunkat egy nagyon durva akciónak.
Nem finomkodunk. Tele van csúnya beszéddel és a történet sem kispályás.
Kösse fel a gatyáját a szépreményű olvasó! Mert amit kap az kőkemény szex, kőkemény életben maradás, zombik, bocsánat agyzabálók, gonosz és kevésbé gonosz emberek, lények, akció és verekedés...
A poénok, az írónia szuper benne, így azt nagyon élveztem.
Volt pár gyomorforgató jelenet, na azt kihagytam volna legszívesebben, de hozzá tartozik a történethez.
Szóval érzékeny lelkűeknek szigorúan tilos olvasni!

történet::10/8
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek,romantika:10/6
a könyv hangulata:10/7
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
a borító :10/8
misztikum: 10/7


Ulpius kiadó
saját
388 oldal
Fordító: Tóth Bence



Második könyvem e-olvasóval olvastam végig.
Bele kezdtem a sorozatba, de szörnyű élmény volt, így  könyvet sem vettem meg.
De e könyvben megkaptam egy ismerősömtől.
Így ez lett a kísérleti alanyom.
Charlaine Harris: Inni és élni hagyni
Hát. Tanakodtam, hogy mit is írjak róla.
Sokak kedvence.
Senkit sem akarok megbántani, de nekem nem igazán tetszett.
Na a filmnél egy fokkal jobb volt (mondjuk nem is volt nehéz, mert az egy vicc volt vagy egy paródia,  szerintem).
De nem tudtam megkedvelni a szereplőket sem, sem a történetet.
A főszereplőnk butácska, nem igazán kedvelhető. Pedig annyira jó tulajdonsága lenne.
Remélem ezt a késöbbiekben kihasználja az író.
Vámpírunk olyan semleges, olyan semmilyen.
A kutyánk is érdektelen.
A romantika számomra nulla.Erotikus regénynek is kevés.
A nyomozásról meg inkább ne is beszéljünk...
A vége a könyvnek, na az volt ami talán jól sikerült. Végre egy kis izgalom.
Amúgy egy gyorsan olvasható, egyszerű, könnyed olvasmány.
Jó közepes talán.

Mit esznek benne a rajongók vajon?
Szívesen meghallgatom az érveiket a sorozat mellett.
Mindenesetre kap még egy esélyt a következő résszel, aztán majd meglátjuk...

 történet::10/6
 helyszín:10/7
 szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/6
 érzelmek,romantika:10/7
  a könyv hangulata:10/8
  a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
  a borító :10/8

 misztikum: 10/6

 Ulpius kiadó
saját
414 oldal
Fordította: Binder Natália


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék