2013. november 12., kedd

Monica Murphy One Week Girlfriend – Heti csaj









Egy könyv, amiben van romantika, szex, poénok, könnyedség, ugyanakkor dráma is.
Mégsem limonádé, annak ellenére, hogy könnyed, gyorsan olvasható olvasmány.
Köszönöm, hogy kölcsön kaphattam kis mackó!


Érdekes élethelyzeteket és drámákat produkál az élet néha. Sokszor jobb, mint a mesék. 
Drew is bele csöppen egy nem éppen szívderítő élet közepébe. 
Amihez a kibúvót egy álbarátnő, Fable személyében látja
De ahogy sejthető, lesz belőle kalamajka. Ráadásul semmi sem az, mint aminek látszik.
Kiszámítható a történet az elejétől, de kárpótolnak a szereplők és a humor.
Az írónő drámai és tragikus elemekkel tarkította a történetet, megtörve a túlságosan könnyed, nyálas romantikát.
Nincs bajon a romantikával persze. Csak a túl sok mostanában jellemző a könyvekre. Itt szerencsére jó az egyensúly.
Laza kapcsolat alakul a két főszereplő között és a két érzékeny, sérült ember elkezdi gyógyítani egymást a saját eszközeivel. Hogy mennyire szerelem ez, azzal lehetne vitatkozni. De nem teszem. Alakul, maradjunk ennyiben.
Fable egy "tökös", belevaló csajszi. Minden nehézség a családjában rá hárul. Dühített a családja és ahogy vállalta önként a mártír szerepét. De szerettem azért. Jó a humora és helyén van a lelke. A neve meg kifejezetten tetszett. Nem a szokásos.
Drew önző és van a füle mögött. Mindig mást okol, holott bőven benne van ő is. Meg kell menteni. Nekem ő kevésbé volt "tökös" , mint Fable. Sokat csalódtam benne és hiába nagy és férfias testben, lélekben egy riadt kisfiú. Remélem még változik a karaktere ahhoz, hogy igazán kedvelhessen. Már most is nagy fejlődésen megy át, de még nem elég.  Most még nem sikerült megnyernie magának.

Kettőjük párosa izzik rendesen. Igaz, még a kezdetek kezdetén vannak, de ígéretes...
Az erotika része szépen, ízlésesen és izgalmasan kivitelezett.

Érzelmi dömping van a könyvben bőven.
Az egyik percben sírhatunk, míg a másikban már kacagnánk. A hullámvasutat remélem mindenki szereti, mert itt megkapja.
Nekem átjöttek az érzelmek.
Váltott nézőpontból olvashatjuk, ami kifejezetten az ínyemre volt. Szeretek mindkét fél fejébe belelátni. 

Tetszett, ahogy apránként adagolta az új információkat az író, a pozitív és a negatív pólust váltogatva. Így izgalmassá téve a könyvet.

Ne várjatok irodalmi mélységeket, de élvezhető a könyv.
Kifejezetten gyorsan végeztem az olvasásával. A nyelvezete gördülékenyen, haladós. Mégsem ajánlanám strandra.

A borítója érdekes. azt hiszem tetszik.

Ulpius kiadó
288 oldal
kölcsön
FordítottaSzabó Olimpia

Fülszöveg: 
Átmenetiség. Ezzel a szóval jellemezhetném az életemet az utóbbi néhány évben. Átmenetileg dolgozom, amíg meg nem szabadulok innen. Átmenetileg a kisöcsém anyukája vagyok, mivel anyánk szart sem törődik velünk. És átmeneti csajszi vagyok, mert könnyen megkaphat bárki. Legalábbis a pletyka szerint.
Most éppen Drew Callahan átmeneti csaja vagyok. Ő az egyetemi futballcsapat sztárja, és körülrajongják. Gyönyörű és édes srác – és rejtőzködőbb, mint én. Ő vezetett be engem ebbe a hamis világba, ahol láthatóan ki nem állhatnak engem. És ahol mindenki akar tőle valamit. Bár az egyetlen dolog, amit, úgy tűnik, ő akar, az…
Én vagyok.
Már nem tudom, mit higgyek. Csak azt tudom, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni.
Mindörökké.

Idézet:
"Férfiak, meg az ő mély, sötét titkaik."
Kinek ajánlanám? 
Majdnem felnőtt kategóriába tartozik, azaz a New Adoult-ba.
Nekik is ajánlanám. De az idősebb kategóriának is okozhat könnyed perceket olvasás közben, ha kikapcsolódásra vágyik.


Legjobb dolog a könyvben, amit a legjobbnak értékelek benne.
Humor és a szereplők.

Ami nagyon nem tetszett benne, kilógott a legjobban a könyvből.
Nagyon kiszámítható.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék