2011. szeptember 29., csütörtök

Richelle Mead:A végső áldozat


Richelle Mead:A végső áldozat


Majdnem lemaradtam a friss megjelenésről,pedig már alig vártam hogy elolvashassam.
Az előző résszel kezdtem a sorozatot,ami felkeltette az érdeklődésem csak.Ezután már tűkön ülve vártam ezt a részt.Szinte biztos vagyok benne,hogy az előzményeket is el fogom olvasni majd.

Mondanom sem kell,fél nap alatt kiolvastam.
Méltó befejezése egy sorozatnak.
A végső könyv is megállja a helyét önálló olvasmánynak is,az előzmények ismerte nélkül.

Változatos,pörgős,érzelmekkel teli és mégis mora-striga-dampyr fantasy.

Rose sokat fejlődött,jó értelemben.Kellett ahhoz hogy teljesen megkedveljem.
Lissa végre kiáll maga mellett,kicsit önállósodik ,így már őt is nagyon megszerettem.
Sőt.Még ő segít Rose-nak,ami hatalmas előrelépés.nem olyan elveszett,mint az előzményekben.

A többi mellékszereplővel is találkozhatunk ismét,ki több,ki kevesebb szerepet kapott a lezárásba.
Adrián sajnos elmaradt a kedvenceim közül,ebben a részben nem kap akkora szerepet,kicsit sótlan.

A szerelmi szál erősödik az előző kötethez képest.Most jobban élveztem.Pedig a szerelmi háromszögek nem tartoznak a kedvenceim közé.
A konfliktus megoldása is nagyszerűen lett kivitelezve,pont úgy ahogy vártam volna.

A könyvben a humor ismét nagy szerepet kapott,sokszor hangosan felkuncogtam,mire észbe kaptam hogy kórházban vagyok,itt nem nagyon "illik" nevetgélni.
Teljesen elfelejtette velem a helyzetemet és szenvedésemet.

A könyv egy kis nyomozós résszel bővül amúgy is tág repertoárjával.
A királynőt valaki megöli és Rose a feltételezett tettes.Az igazi gyilkos kilétét próbálja meg mindenki kideríteni közel-s távol.
Amiért plusz pont jár az az,hogy a végéig nem sejtettem ki a gyilkos,pedig nagyon nagyon figyeltem mindenre,hátha rájövök.

A szereplők élnek,éreznek,szenvednek,követnek el hibákat.

Ami nekem nem tetszett a könyvben.Például az elkülönült vámpírkolónia.Nem hiányzott a könyvből,nem tett hozzá semmit.
Az Udvarban ahogy nyomoznak a barátok,túl lassú,túl erőltetett.

A borítója ismét remekelt,bár a lány nekem nem szimpatikus.

Fantasy rajongóknak kötelező ez a könyv.

A könyvet köszönöm az Agave kiadónak!

A történetről:
Ezúttal maga Rose Hathaway kerül őrizet alá, és nem is akármiért. A vád: a morák királynőjének, Tatjanának meggyilkolása. Az örökmozgó dampyrt azonban apja, az extravagáns öltözködéséről és titokzatos kapcsolatairól ismert és hírhedt Abe Mazur megszökteti a fogdából. Rose így Dmitrijjel nekivág a nagyvilágnak, hogy elrejtőzzön rosszakarói, valamint a királyi udvar testőrei elől. Rose persze nem tűrheti tétlenül, hogy valaki a nyakába varrta a gyilkosságot, és nyomozni kezd az igazi tettes után. Ehhez azonban meg kell találnia a királynő neki írt levelében említett utolsó Dragomig-leszármazottat. Eközben barátnője, Lissa, az Udvar politikai intrikái közepette a királyi trón várományosai között találja magát…
Kiben bízhatnak, miközben halálos ellenségeik nyújtanak segítséget, és barátaik árulják el őket? Ki fogja meghozni a végső áldozatot a családért, a szerelemért és a túlélésért?

Agave kiadó:
http://www.agavekonyvek.hu/

saját,recenziós
426 oldal
10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék