2011. szeptember 18., vasárnap

Baba-mama könyvek

Hamarosan megérkezik az első gyermekem,így az utóbbi időben nagyon sok szüléssel,a terhességgel és babákkal,hozzátáplálással,neveléssel kapcsolatos könyvet olvastam.
Így érlelődött bennem a gondolat,hogy egy csokorba gyűjtsem őket,majd pár szóban elmondjam a véleményem róluk.
Egy folyamatosan bővülő rész lesz.Egyenlőre idő hiányában csak az olvasott könyvek címeivel és a még olvasásra váróékkal.
Tudom nem könyvekből nevelünk egy babát,de kíváncsi vagyok a különböző véleményekre.
Szívesen veszek könyv ajánlásokat is,amiket érdemes elolvasni.


Dr.Hirsch Imre:Szülőszoba
Frederik Leboyer:Gyengéd szülés
F.Várkonyi Zs-Geréb Ágnes.:Otthonülés
Ranschburg Jenő:Kis gyerek kis gond
Jane Chumbley:A szoptatást
Féderick Leboyer:Szülés gyöngéden ,Gyöngéd szülés
Ina May Gaskin:Útmutató szüléshez
Hidas György · Raffai Jenő · Vollner Judit:Lelki köldökzsinór

Amiket még feltétlenül el szeretnék olvasni:
Ranschburg Jenő: Szülők könyve
Dr. Kovács Ágnes: Doktor néni nagykönyve

2 megjegyzés:

  1. A terhességhez nekem nagyon bejött a Kismama terheskönyve, később gyakorlati útmutatónak a Kismama nagykönyve (ebben aztán minden benne van és majd minden évben újra kiadják), meg van egy védőnők által írt, magyar valóságra jobban alkalmazható Baba született című könyv.
    Ha könnyedebb dolgokról szeretnél kicsit olvasni, mert roppant ijesztő tud lenni az egész, főleg szakkönyveken keresztül, akkor ajánlom Libby Purves: Hogyan ne legyünk tökéletes anyák könyvét illetve Stephanie Calman: Egy rossz anya vallomásai-t.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippeket.Az utóbbit olvastam,bár nekem nem tetszett annyira,tovább is adtam a könyvön.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék