2011. szeptember 18., vasárnap

Iris Johansen:Végzetes mélység


Iris Johansen:Végzetes mélység

Már egy hete kiolvastam,de nem jutottam ide,hogy le is írjam mit gondolok a könyvről.

Ismerős volt a címe,mintha ezt láttam volna már filmen,de kiderült hogy ez nem az a könyv.Kicsit mellé lőttem.A könyv lírása nem mondott semmit,de mégis felkeltette az érdeklődésemet.

Érdekesen kezdődik a történet,egy kis bepillantást enged a múltba és a jövőbe is rögtön.

Inkább krimi jellegű,mint romantikus történet.A romantikus szál nem túl erős.
Gyorsan,könnyen felejthető,de nem is erre fektette az író a hangsúlyt.
A krimis része nagyon jó,izgalmas,pörgős.Néhol azért van némi baki,de nem jelentős.

Legjobban a delfines és a víz alatti részek fogtak meg a könyvben.Talán ez is vitte el a történetet.Nagyon jók a búváros,merülős és kincskeresős részek.Abból többet is olvastam volna.

A szereplők nem túl komplikáltak,nem túl erősen kidolgozottak.
Melis a női főszereplőnek nehéz élete volt és most még ezt tetézik a történtek is.
De egy hős lovag,Kelby próbálja megmenteni egy önmagától,egy őrülttől,mindeközben együtt felfedezik egymást,a szerelmet és egy elveszett várost is.

Hátborzongató a negatív szereplő rosszindulata.Nem tudom hogy viselnék el egy ilyen erős lelki terrort.A hideg rázott tőle.

A könyv összességében véve nem volt rossz,de nem fog megmaradni az emlékezetemben.Egyszerűen nem hozott semmi újat,semmit ami durrant volna egy nagyot.
Hiányérzetem volt a befejezése után.
Pedig nem ír rosszul az írónő.
Ezek után nagyon kíváncsi vagyok a többi könyvére is.
Lehet hogy csak rossz passzban olvastam ezt a részt,vagy nem nekem szólnak a történetei.

A könyvről:
Melis Nemid veszélyes vizeken hajózik és valakinek minden vágya, hogy lerántsa a mélybe. Tengerkutatóként Melis jól ismeri, milyen veszélyeket rejt a mélység a sima víztükör alatt, de még ő sincs felkészülve arra, ami lent, a sötétség birodalmában lakozik. Eddig csak egy oceanográfus került közel a tenger alatti halálos titok megfejtéséhez, ám ő rejtélyes módon eltűnt a föld színéről.
Melis maradt az utolsó, aki ismeri a titkot. És valaki mindent megtenne azért, hogy az igazságot a sírba vigye magával. Mert az, amit Melis a mélytengeri rejtélyről tud, csupán egy része a múltbeli lidércnyomásnak. Melis már azt hitte, a múlt lezárult, amikor a karib-tengeri szigetre költözött, hogy a delfinek viselkedését kutassa. De békéjét - és életét - egy mindenre elszánt gyilkos fenyegeti.
Van-e remény, hogy túléli a végső összecsapást?

A könyv borítója nagyon szép lett,bár én lehet hogy tennék rá két delfint is a háttérbe.

A könyvet köszönöm a Gabo kiadónak!

Gabo kiadó:
http://www.gabo.hu/
saját,recenzió
306oldal
10/6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék