2015. november 17., kedd

Egri Zsanna Egy milliomos bőrében




Ha én milliomos lehetnék...tika-tika-tika-tikadom.
De sajnos nem vagyok, így marad az álmodozás. 
Ezért rögtön érdekelni kezdett Egri Zsanna ilyen című története. Hogy félve kezdtem-e bele? Egy kicsit. Talán. Nem Zsanna személye miatt(ő egy tündéri nő) és nem az előző írása miatt(ami annyira nem kapott jó postot), mert szeretem, ahogy kifejezi magát. 
Inkább a múltkori fiaskó miatt. Az előző könyvéről őszinte véleményt adtam és kaptam is hideget-meleget, de főleg előbbit. Most öntsek olajat a tűzre? De tudjátok mit? Szabad véleménynyilvánítás van és egy életem, egy halálom, elolvasom és írok is róla. Talán a dac is vezetett.

Szerencse vagy szerencsétlenség? 
A szerencsétlenben szerencse?



A könyv kellemes csalódás volt. 
Jobban tetszett, mint az előző kötet. Zsanna sokat fejlődött.
A történet izgalmasabb, egyedibb, hihetőbb, jobban kihasználtak az apró kis dolgok. Jobban sodrott magával az olvasmány. Nem éreztem azt, hogy valami hiányzik, valami nem reális, valami pedig túl sok szót kapott feleslegesen, míg más kifejtésre váró részek pedig nem kaptak csak minimálisat.
A mondanivaló átjött, mondhatni. Tanulsága is megvan. 
Ami miatt még nem 100%-os(de megközelíti már nagyban), azok a szereplők. Számomra felejthetőek voltak. Egy fél év múlva csak a történetre fogok emlékezni és arra, hogy Zsanna milyen szépen fejezi ki magát, hogy szövi a szavakat egymásutánban. Valahogy nem tudtam beleélni magam a szerepükbe, megszeretni, félteni őket vagy éppen utálni. A további árnyalásuk hiányzik vagy nem tudom mi, pontosan. Lehet kukacoskodónak titulálni. Az is vagyok talán. 

Rövid, ám velős történet.
Gyorsan haladós.
Megint a nyelvezete, a metaforák, a szóképek fogtak meg benne legjobban.
Egy kellemes kikapcsolódás volt, amit egy éjszaka alatt kiolvastam.
Lehetne még tovább szőni, kiegészíteni, hozzátoldani, folytatás írni...de így is olvasmányos volt eléggé.

Köszönöm a könyvet Egri Zsannának!


Fülszöveg: 
Egy szerencsétlen vonatbalesetben két férfit összekevernek. A hajléktalan Bent, és Edvárdot a világutazó milliomost. A magához térő Ben egyik pillanatról a másikra luxus körülmények között találja magát. Elmondhatatlanul tetszik neki az új élete, így igen rövid gondolkodás után, boldogan eljátssza a milliomos vállalkozó szerepét. Egyszerűnek látszik a dolga,miután Edvárdot eltemették helyette, nincs aki útjába állhatna. A gazdagság mellé kap egy elkényeztetett, fura viselkedésű húgot, és annak gyanakodó vőlegényét. Mindezek tetejében egy fura küldemény érkezik, valamint kiderül, hogy valahol Afrikában volt egy felesége. Szorul a hurok a nyaka körül, cselekednie kell.

Publio
68 oldal
recenzió

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék