2012. október 20., szombat

Lissa Price: Testbérlők



Már régóta adós vagyok nektek ezzel a bejegyzéssel.
Toltam és toltam a megírását.
Elolvastam, de se hogysem tudok egy postot megírni róla.
Nem azért, mert nem tetszett! Tetszett, érdekes volt, bár jó pár hibát felfedeztem benne, de nem számít. Attól jó a történet.
Hanem mert nem igazán tudok sokat elárulni úgy, hogy ne löném le a poént.
És azt természetesen nem szeretném.

Most azért mégis megpróbálkozok vele.Csak. Mert.

Az alapötlet és a kivitelezése nagyon tetszett.
A középkorúak meghaltak és csak a nagyon fiatalok élnek, meg a nagyon idősek.
Az ídősek kibérelhetik a fiatalok testét és abban élhetnek pár hetet.
Újra élhetik a bulizást, pasizást/nőzést, extrém dolgokat, amik kimaradtak az életükből.
Hátborzongató ötlet. Remélem sosem jutunk erre a sorsa.
Viszont kérdőjelek maradtak bennem a kormányzást és pár dolgot illetően.
Jó kis ifjúsági regény, nem a megszokott világgal, ez az előnye
.És ezért néztem el a hiányokat talán, és mégis olvastam tovább.


A szereplők sem rosszak.Kicsit sablonosak, de szerethetőek.
De mégis valahogy piszkálja a csőrömet, olyan hiányérzetem volt velük kapcsolatban is.
A fene se tudja miért.

 A romantika szál nem túl erős, csak úgy van.
A szerelmi háromszög akart-e lenni vagy sem, arra nem igazán jöttem rá.
Viszont  Callie pofáraesése meglepett.
Jó húzás volt..)


Néhol kicsapongó,  hirtelen vált az író.
 De ez még nem igazán hiba, túl lehet jutni rajta.
Izgalmas, lendületes , letehetetlen...

A nyelvezete, párbeszédek nem alapmondatok hála az égnek, ifjúsági regény ellenére.
Némi táj és egyéb leírás elfér volna még, bár legalább nem giccses.

 A vége izgire sikerült. Gondolom lesz folytatása is.
Kíváncsi vagyok mit tud még kihozni belőle a szerző. remélem kicsit javít rajta.
Bár ifjúsági regényhez képest nagyon tetszett.

A borító elég vérszegény a színhiány miatt és ezáltal  hátborzongató. Igazán figyelemfelkeltő a sok, sötét és színes kiadvány között.

A fülszövege kicsit eltérít a könyv gazi tartalmától és némileg kicsit hibás is szerintem.
Aki elolvassa a könyvet és utána visszanéz a fülszövegre érteni fogja hogy miért.

Nahát. Most így vissza olvasva a postot, ahhoz képest hogy tetszett a könyv, főként a negatív dolgok jutottak eszembe róla így két hét után.
Pedig nem ennyire lesújtó a véleményem a könyvről.
Kikapcsolt, gyorsan haladtam vele, érdekes volt.
Szerintem ez a könyv tipikusan az a  könyv, amiről nem írni kell, hanem egyszerűen elolvasni és beállni a tetszik vagy nem tetszik sorba és kész!

történet:10/8
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/7
érzelmek, romantika:10/7
a könyv hangulata:10/6
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
humor: 10/7
a borító :10/8
fülszöveg:10/8

saját
Agave kiadó: http://www.agavekonyvek.hu/
328 oldal
Fordította: Fischer Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék