2012. február 27., hétfő

Rebecca James:Gyönyörű bajkeverő


Rebecca James:Gyönyörű bajkeverő

A sok fantasy után valami másra vágytam,egy kicsit borzongani,izgulni.
Utóbbiból jelentősen kijutott e könyv olvasása közben.
Nem tudom mi fogott meg a könyvben,hogy ezt választottam.
Mert nem olvastam róla senkitől ajánlást,nem tetszik a borítója és a címétől is kiráz a hideg.
De valahogy mégis tudtam hogy nekem ezt el kell olvasnom.

Kicsit zsákbamacskát kap az olvasó,aki a címe alapján veszi meg.egy ártatlan kis könyvet gondolunk az alapján,pedig nem az.
Lelkileg erős egyéniségű olvasóknak ajánlanám.Én két napig rágtam magam és nem tudtam másik olvasmányba sem bele kezdeni,mert ez a könyv visszhangzott a fejemben folyton.

Azt kell hogy mondjam haragszok erre a könyvre.
Na nem azért mert nem volt jó,hanem ellenkezőleg.

Túlontúl hihető,nagyon bele képzeltem magam a főszereplőnk életébe és a szituációba.
Adva van egy lány,ki elveszíti tragikus módon a húgát.Már ez is lelkileg megviselt.Nem hogy a többi része a könyvnek.

Haragudtam a fiúkra,akik ezt tették vele és húgával.

Haragudtam a szülőkre kik saját gyászukban és fájdalmukban észre sem vették másik lányuk szenvedését.

Haragszok főszereplőnkre ,Katherinre mert önmagát marcangolta és nem látott tovább a szeménél akármilyen baljóslatú dolgok is történtek.

És haragszok Alicre is ,a jó barátnőre.Rá a legjobban.Fel tudnám pofozni.
Gyűlöltem végig a történet során!
Már az elején nem tetszett a személyisége,bármennyire is jópofa,vibráló személyiségű és gyönyörű.
Ez az írónő nagyon jó karakterábrázolásának köszönhető.

Haragszok Katherine barátjára is.Miét tette,amit tett(Spoiler,így nem írom le,csak az fogja megtudni aki elolvassa,és remélem már ezért el fogjátok olvasni a könyvet).

Robbie-ra is haragszok,mert megfutamodott a helyzet elől!

Fantasztikus történet.Izgalmas fejtörő thriller a javából a vége felé egy nagy csattanóval és félig boldog befejezéssel.

Amiért nem tetszett a könyvben,az az hogy folyton ugrálunk az időben.
Tudom ez teszi még izgalmasabbá,mert várjuk a csattanót,az izgalmat és pont akkor lépünk semleges vizekre,de engem zavart.
Legalább érzékeltették volna a fejezeteknél hogy most váltás van.

A könyv címe és borítója is borzalom.Jobbat is el tudtam volna képzelni.

A másik ami zavart még a pár helyesírási hibánk kívül,(meg kell hogy valljam az Athenaeum kiadótól eddig csak 100% minőségi könyveket vettem,kaptam és fura volt most)az az ahogy Alice-t mindenki isteníti.
Hogy ő milyen gyönyörű és tökéletes.De ezt vagy ezerszer elolvashatjuk.Nem érdekel.Ha ronda lenne akkor is ugyan ez lenne a helyzet.
nem értem miért kell a szánkba rágni húszmilliószor hogy ő szép?

Kedvenc szereplőm nincs most .Ez valamiért kimaradt ebben a történetben.

történet::10/10
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/10
érzelmek,romantika:10/7
a könyv hangulata:10/9
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
a borító :10/6

A könyvet köszönöm az Athenaeum kiadónak!

Fülszöveget ez egyszer nem írok,mert túl sokat elárul a történetről és a végkifejletről szerintem.
De elárulom hogy egy izgalmas könyv,letehetetlen.Végig izgultam minden egyes sorát és egy nap alatt végeztem vele.

Athenaeum kiadó:
http://kiadok.lira.hu/kiado/athenaeum/
280 oldal
saját,recenzió
Fordítás:Zentai Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék