2017. október 25., szerda

TopSzerda5

Nem horror könyvek, amelyek megijesztettek 
Lehet egész könyv, vagy csak egy bizonyos jelenet, a lényeg, hogy olyan könyveket válassz, amelyeknek nem a megfélemlítés volt a célja, de valamiért téged mégis megijesztett.

Alapjában véve mindegyik könyv horror, thriller vagy krimi és így félni való, de én azért őket válogattam, mert nem attól féltem, amit annak szántak volna, hanem teljesen mástól.


Dmitry Glukhovsky: Metró 2033
Itt a könyv sok ijesztő momentummal apellál. Ám én mégis attól féltem volna maga, hogy beszorulok egy szűk metrójáratba és vakondként kell élnem az életem napfény nélkül. Akkor már inkább a halál.



Joseph D'Lacey: Hús
Vannak húzós részek. Én viszont magától az egész mondanivalójától féltem. Annyira valósághű, hogy hihető valamikor, a távoli jövőben ez lesz.



Josh Malerman: Ház a tó mélyén
Egy olyan könyv, ami ifjúsági, romantikus, de félni is lehet tőle. Talán nem annak szánták, de én a hangulatától betojtam. Na meg a ki nem mondott valamitől.


Stephen King: Cujo
Egy ijesztő horror. Én utána nem magától a könyvtől, hanem évekig a kutyáktól, köztük a bernáthegyitől és a Dobermantól féltem. Azóta is kiráz a hideg, ha meglátok egyet is e fajta kutyákból.


Thomas Harris: Hannibal
Egy igazi nagyágyú horror. És mégis. Nem a történésektől féltem. Nem is a szereplőtől. hanem a benne szereplő állatoktól. Azóta is kerülöm a malacokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék