2017. október 11., szerda

Topszerda5

Ijesztő atmoszféra az e heti feladat.
Megint egy olyan téma, ami a szívem csücske. Szeretem, mikor egy könyv nem horror, de ijesztő. Nem kellenek csonkolt lábak és vérfürdő hozzá. Elég, ha jól ír az író és megteremti a körülményeket, a hangulatot. Ami nagyon nehéz volt, az az, hogy csak 5 könyvet hozzak. Sok ilyen van. Így viszont kihagytam a nyilvánvalóan ismerősöket, mint mondjuk Stephen King. Inkább a mostani olvasmányaim közül szemezgettem olyanokat, amitől tele lett a gatyó és éjjel sem aludtam kellemesen, édesdeden,  az utcán is magam mögé néztem estefelé sűrűbben.

Hátborsództató(van ilyen szó egyáltalán?) könyvek


John Cure: Hontalan ​lelkek
Már a borítója is frászos, ijesztő. Hát még a belseje. Mikor gyerekekkel ijesztgetnek, attól bizony én betojok, nem kicsit.




Alice Hoffman:Gyönyörű ​titkok múzeuma
Szintén zenész. Egy olyan könyv, ami igencsak baljóslatú és kellően sötét.


Josh Malerman: Ház ​a tó mélyén
A könyvet végig úgy olvastam, hogy majdnem nem mertem aludni sem. Végig tudtam, hogy van ott valami. Aztán a lezárása kicsit gyors volt és cseppet sem ijesztő, amitől szomorú lettem azért. Mondjuk az író másik könyve is kellőképpen játszott az idegsejtjeimen. Pár napig alig mertem aludni.



Dragomán György: A ​pusztítás könyve 
Egy olyan könyv, amit az olvasás után letéve sem tudsz hová tenni. Ráadásul a lezárást rád hagyja az író, a képzeletedre bízza.



Blake Crouch: Wayward ​Pines
Az első részt olvastam csak, ami kellően idegtépő. A sorozat első évadát viszont végig néztem. nem tudom melyik sikerült ijesztőbbre. Tuti a félsz, ha kezedbe veszed. A légkör, a körbe írások...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék