2016. december 13., kedd

Tris Hussey: Blogok kezdőknek és profiknak!




Bevallom nem csengett ismerősen Tris neve a bloggerek közül. De hát annyira nem is követem nyomon a külföldi blogokat, mint a hazaiakat.
Viszont nem éppen kezdő, de profi bloggernek meg pláne nem nevezett írói, olvasói vénám kielégítésére, nagyon érdekelt a könyve. Mindig jól jön a segítség, az ötletek. Ha már egy kicsit is tud segíteni, akkor megéri kézbe venni.
Nézzük a könyvet, mint teljesen kezdő, bloggolni vágyó egyén hogy értékelném.
Tetszett, ahogy ötleteket adott, milyen módon indítsam el a saját blogom. Segít koncepciót készíteni, mely szolgáltatónál, milyen mondanivalóval, milyen felületekre kezdjem el az írást, hogy reklámozzam önmagam. Apró-cseprő alap sablonos dolgokban is segítséget nyújt. 
És amiért a legszimpatikusabb, az az,  hogy hangsúlyozza, mindenki csakis akkor kezdjen bele az írásba, ha szívesen teszi és később is gondozza, mint egy virágot. Ha van egyedi mondanivalója és nem másról másol, ötletel. Ha közel áll hozzá az indított téma. 
Viszont kis hazánk kicsit zártabb és kötöttebb blogger közösségére nem mindig igazak Tris külföldi tapasztalatai.
Pénzkeresési javaslatokra voltam főképpen kíváncsi, mert megfordult a fejemben, hogy összekötöm a kellemest a hasznossal. Végül nem győzött meg, hogy "megéri" nekem, hogy feladjam az eddigi kötetlen létemet egy kis haszon fejében.
Reklámozásban sem tudott új ötleteket adni nekem, amit eddig ne próbáltam volna még meg. Kezdőként viszont érdemes élni az említett lehetőségekkel, felturbóztatni, felfuttatni az induló blogot.
De már egy ideje vezetem is a blogom, így ha öreg motorosnak nem is számítok, de kezdő kiscsikónak sem.

Profinak nem tartom magam, így annak a szemszögéről csak nyomokban tudok nyilatkozni. Szerintem aki profi módon gyártja a blogjait vagy idétlen idők óta blogol, az ezekkel a fogásokkal már tisztában van, kitapasztalta. Esetleg némi változtatást eszközölhet a könyv segítségével. 

Nem mondom, hogy nem volt az írónő minden egyes sora kínai nekem. Mert nem mondanék igazat. Volt, amit többszöri átolvasás után sem tudtam magaménak tekinteni vagy felfogni túlságosan. De sokat segített apró dolgokban. Némely tanácsát megfogadtam vagy fogom a jövőben.

Szépen, pontokban foglalva, jól fejezetekre tagolva van megszerkesztve a könyv, így átlátható. Könnyen újra kereshetünk egy-egy bennünket érdeklő részt, ha aktuális.
Gyorsan átolvasható és emészthető könyv.

U. I.: Nem is tudtam, hogy ennyiféle bloggal találkozhat az ember a neten szörfölgetés közben. Leragadtam az életmód, babás, könyves és ételes blogoknál...

Köszönöm a Kiskapu kiadónak a lehetőséget!

Fülszöveg:
Személyes ​​vagy üzleti blogot szeretnél, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? A saját blogod elkészítéséhez egyáltalán nincs szükséged tapasztalatra. Ebben a könyvben a világ egyik legtapasztaltabb blogszerzője, Tris Hussey mutatja be, mit kell tenned. Mindent megmutat: az első lépésektől a legolcsóbb eszközökön és az írói fortélyokon át egészen az olvasói közösséged felépítéséig. Vedd meg ezt a könyvet, és profi módon, villámgyorsan képes leszel bármilyen célú blogot elkészíteni!
6 féle blog – Egyszerűen. Bármelyiket könnyedén felépítheted!
Személyes blogok
Üzleti blogok
Rádióblogok (podcast-blogok)
Videoblogok (vlogok)
Portfólióblogok művészeknek
Életfolyam-blogok (naplóblogok).
Tippek, trükkök és ügyes megoldások a szakértőtől – Blog létrehozása és beállítása percek alatt – Blogbejegyzések, amelyeket szívesen olvasnak majd – Hozzászólások: a negatív hozzászólás is kezelhető – Párbeszéd és közösségépítés – A blog reklámozása – A megfelelő ingyenes vagy olcsó eszközök kiválasztása – Hogyan kerülheted el a kezdőkre jellemző hibákat? – A blog mint pénzforrás

Kiskapu kiadó
300 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék