2012. december 5., szerda

Derek Meister: Ghost Fighter – Gyilkos fény



Na ná, hogy megint sikerült a közepébe csöppennem.
Hihetetlenül tudok sorozatok közepén kezdeni, biztos érzékkel.

Azt hittem hogy az első része a sorozatnak, amikor utazó könyv formájában eljutott hozzám.
De azért így is olvasható volt.
Többször volt olyan érzésem hogy lemaradtam valamiről, de a könyv hibájának tituláltam,. Erre  most mikor írom a posztot, rákattintottam és észre vettem hogy a második rész..)
Így egy kicsit már értem.

Viszont így sem túl behízelgő a véleményem a könyvről.
A történet érdekes lenne és maga az ötlet is, de valahogy a kivitelezés nem sikerült teljesen.
Nem éreztem, hogy benne lennék a történetbe, film szerűnek sem érztem, inkább egy kivülállónak, és ez nem túl jó.
A karakterek olyan semmilyenek nem voltak.
Valahogy maga a gonosz lángember sem ijesztett meg, nem szimpatizáltam vele, semmi érzelmet nem váltott ki belőlem.

Nem izgultam a szereplőkkel hogy életben maradnak-e.
Untam sokszor és alig vártam hogy végre történjen valami érdekes vagy izgalmas.

Nézzük a szereplőket.
Voltak olyan szereplők, akiket nem tudtam hova tenni, Nem tudom, hogy mi is a céljuk.(ilyen Bpm és Cox).
 Aztán van még egy szál, ami teljes sötétség nálam( Daniel és Alva).Hogy kapcsolódnak a történethez majd?Lehet hogy az első részben meglelném a kulcsát?

Ian nem túl erős karakter, pedig ő lenne a főszereplőnk azt hiszem. Mellé kell mindig egy valaki, aki irányítja?
Kenichi most jó vagy rossz? Még nem döntöttem el, nekem inkább negatív oldal felé húz, egyszerűen nem szimpatikus.
 Talán Chyio lett a kedvenc, talpraesettségével.

A borítója az egyedüli ami nagyon szép lett szerintem!

Nagyon szépen köszönöm a könyvet Juditnak és igyekszem visszajuttatni hozzá minél hamarabb.
Sajnálom, hogy ez nem az én könyvem volt.

Pongrác kiadó
416 oldal
Fordította: Gémes Szilvia
utazó könyv

 történet:10/7
helyszín:10/6
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/7
érzelmek, romantika:10/7
a könyv hangulata:10/6
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
humor: 10/7
a borító :10/8
fülszöveg:10/8
misztikum: 10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék