2012. május 28., hétfő

Könyvajánló


Mostanában nagyon sok új könyv jelenik meg.
Ezért össze állítottam nektek egy kis válogatást azokból, amiket én feltétlen el szeretnék olvasni.

Ciceró kiadó:

Ally Condie :  Crossed - Összefonódva  
Megjelent már. Az első részét olvastam, hiszen olyan hihetetlenül szép volt a borítója. Így nem kétséges, hogy olvasni fogom ezt a könyvét is, amint lehetséges.

Lauren Oliver :  Mielőtt elmegyek  
Megjelent. Első könyvét nagy élvezettel olvastam, igaz ez egy kicsit más témát dolgoz fel, de feltétlen kell a polcomra ez a könyve is.

Lauren Oliver : Pandemonium
 Ősszel fog megjelenni. Már nagyon várom. A nagy sikerű Delírium dísztópiás regény második része.És mivel az első rész a kedvencem lett, itt sem nyúlhatok mellé, azt gondolom.

Veronica Roth :  A beavatott  
megjelent már. Annyira szép a borítója és nagyon felcsigázott a bevezetője is. Remélem hamarosan elolvashatom és beváltja a hozzá fűzött reményeimet.

 Josephine Angelin i:  Baljós csillagok 
Júniusban jelenik meg. Azaz hamarosan.
Érdemes lesz bele kukkantani mindenképpen

Gayle Forman  :  Hová tűntél? 
A nyár folyamán jelenik meg és nem kétséges hogy el fogom olvasni.
Bár nem tudom, tud-e olyan jó lenni, mint az első része.

Gabo kiadó:

Jean Sasson: Fiamért mindent
Talán z egyik legjobban várt könyv.Már régóta nem olvastam hasonló témájú könyvet és nagyon várom, hogy mennyiben fog eltérni vagy hasonlítani a nagy elődjeire.

Hidasi Judit:Áprilisi út 
Lépten nyomon ebbe a könyvbe botlok, így biztos hogy el kell olvasnom, nem lehet véletlen.

 Ken Folett:Évszázad trilógiájának 2 része
Az első könyvnél úgy voltam, hogy nem fog annyira tetszeni, mint a Katedrális.
Aztán mégis, bár teljesen más, mint az.
 

Egmont kiadó:

Nalini Singh:Angyali vadász 4. Angyalkard
Előkészületben van a borítója még .
Igaz az első részeit sem olvastam még, de tervben vannak mindenképpen.

Az első részének igen egyszerű borítója van és pont ezért szeretném elolvasni.Így nem kérdéses hogy a másodikat is el szeretném majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék